Solsviken Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Noen andre som sliter med at dere ikke får skifta til engelsk språk på Ajs ? EDIT: Tok meg 20 minutter å finne ut at engelsk språk var på egen kanal. Endret 10. november 2013 av Solsviken Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er en egen innstillingsknapp i hver stream der du bytter selv..? Lenke til kommentar
Billon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 hei nå som sumo abn mitt har gått ut så lurer jeg på hva som er ute på markedet isdenfor sumo. Al jazeera høresaltfor komplisert ut. Jeg har allerede prøvd å registere meg for footytorrents men har ikke fått godkjent medlemskap ennå, noen som har erfaring fra de? Også får jeg stadig mail fra wiziwig om premium streams der du betaler for streams og de er private så de blir ikke lagt ned. Noen som har prøvd de? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kan bekrefte at footyreport funker på PS3 (får ikke testet på Xbox ettersom jeg ikke har den her). Bruker enkelt og greit nettleseren til PS3. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ^jeg sendte dem mail men har ikke fått min medlemskap godkjent ennå. er det normalt?! leste at din ble godkjent innen 24 timer?! kunne du lese litt i faq på siden dems, vil helst ha alt klart før PL i helga. hadde settet pris på det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Ja, min tok 24 timer ca. Merkelig at dere ikke får godkjent. Har fungert smertefritt så lenge jeg har brukt tjenesten. At den fungerer i nettleser på konsoll er bare nydelig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Sjekk junkmailfilteret deres, det er mitt beste tips. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg ble medlem forrige helg etter 1 ukes venting. Kanskje de har max antall brukere og et kø system for å slippe inn nye brukere ? (en ut, en inn) Lenke til kommentar
Billon Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) ^ja må være det fordi jeg sjekket spamkurv og det er ikke noe der. Ville likt å hatt tilgang til footy siden før kampene imorgen men tror ikke det går. Vurderer sumo igjen men det er faen meg så jævlig dyrt med mindre innhold enn det du får i utenlandske kanaler. Bildekvaliteten ser greit ut, men åssen er det funker? pris? streamer de i flash eller sopcast? alle fotball streams eller kun PL? Endret 22. november 2013 av Billon Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Flere uker siden jeg registrerte meg, men har fortsatt ikke mottatt noen mail. Ingenting i Spam heller. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 jeg fikk mailen igår, og har allerede betalt for 2 måneder. det er kanskje litt dumt å spørre men jeg finner ingen streams på footy report. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Log ut også inn igjen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Flere uker siden jeg registrerte meg, men har fortsatt ikke mottatt noen mail. Ingenting i Spam heller. Ironisk nok har jeg fått mail iløpet av natten etter jeg skrev dette. Betalt for 2 måneder. Ser lovende ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Ja, £7 for to måneder. Kan man da klage? Kvaliteten og streamingen er herlig. Jeg opplever så utrolig sjeldent noen form for buffring. (kanskje det er derfor de har invite only? slik at de aldri har flere kunder enn de klarer å levere sømløs streaming til?). Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Prisen er upåklagelig. C8 Sky News har nydelig kvalitet nå hvertfall. Skal se Everton-Liverpool hvordan kvaliteten blir da når det er mer pågang. Ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kvaliteten er ikke bedre enn SD når man bruker PS3, men er ganske bra når man bruker en laptop. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Bare her Footy report ikke fungerer akkurat nå? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 AJ har nå gått over til samme system som sumo etc med en kl.16 kamp på lørdager og holder på med nytt oppsett som skal gjøre det umulig(?) å kunne se utenfor midt-østen.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Bare hos meg AJ ikke laster? Edit: Virker som om Unotelly og Aljazeera ikke er venner. Endret 8. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå