^fmj Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Pluss VPN med indiske servere i et år? Ja, det vil være nødvendig. Om man ikke har det kan man plusse på 300 kroner. Lenke til kommentar
William United Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Noen som har erfaring med Hotstar i India? Jeg leste nettopp at du kan få se alt av Premier League kamper i India der for noe sånn som rundt 25 Dollar i året, med engelske kommentatorer? https://www.ipaddressguide.org/nb/hvordan-kan-jeg-se-premier-league-online/ Hadde vært interessert i om noen har noen erfaring med dette! Jeg har prøvd det selv nå, har et gyldig abonnement og ser bra ut! Har tilgang til Premium pakka og live streamen starter om ikke så lenge. Skal forsøke å skrive under selve kampen også for å gi rapport om hvordan det er da! Lenke til kommentar
William United Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Jeg har prøvd det selv nå, har et gyldig abonnement og ser bra ut! Har tilgang til Premium pakka og live streamen starter om ikke så lenge. Skal forsøke å skrive under selve kampen også for å gi rapport om hvordan det er da! Fungerer perfekt, her kommer lite skjermbilde! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Angående PL abonnement på Tv2 Sumo. Kan flere brukere se på samtidig? Har lurt på å spleise sammen med naboen. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Angående PL abonnement på Tv2 Sumo. Kan flere brukere se på samtidig? Har lurt på å spleise sammen med naboen. Tv2 tillater flere samtidige brukere innenfor samme husstand, men det gjelder ikke for Premier League sendingene. Dette av rettighetshensyn. Man kan altså ikke se på Premier League med to enheter samtidig. 1 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Lenge siden det har vert noe aktivitet her no. Har folk enda noen stream som fungerer greit? Brukt lenge watch.mystream. Med betaling via theshadowsite. Men virker som alt har blitt stengt ned. Og jeg har fått pengene mine tilbake. Eventuelt noen som har fremgangsmåten til å få til 4K Premier league via Engelske kanaler i nettleser? Vet det skal gå ann å få til i Norge no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Finner som regel via Reddit når jeg må. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Sliter noe sinnsykt med StreamTVNow i år. Liverpool - Arsenal nå får jeg ikke sett i det hele tatt på PC, og lagger og stopper på mobilen. Slet med det samme i runde 1 også (runde 2 så jeg fra Kypros, så der skal jeg ikke klage på lagg). På PC funker ingen av kanalene, på Mobil funker kun en av jallakanalene langt nede på lista. I fjor funka det ganske fjell hele sesongen. Flere som sliter? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Ja, sliter idag jeg og. Bruker kanal 134 på STN nå og det fungerer greit. Men PL sliter med TV-bildene også, så det gjør det ikke bedre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Ja 134 har funka ok, et par utfall bare. 34 har vært umulig i dag, prøvd på alle serverne. Fikk det til å funke igjen på PC nå heldigvis. Men overall dårlig start på sesongen for streamingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Glad jeg gikk for sumo Endret 24. august 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Ja 134 har funka ok, et par utfall bare. 34 har vært umulig i dag, prøvd på alle serverne. Fikk det til å funke igjen på PC nå heldigvis. Men overall dårlig start på sesongen for streamingen Har ikke hatt noe problem tidligere denne sesongen, og kan telle på en hånd hvor mye trøbbel jeg har hatt på 2-3 år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) Har ikke hatt noe problem tidligere denne sesongen, og kan telle på en hånd hvor mye trøbbel jeg har hatt på 2-3 år.Ja har aldri hatt noe særlig problemer jeg heller, var knallstabilt i hele fjor. Satser på at det bedrer seg, skal endel til før jeg går tilbake til Sumo.. (forøvrig vært stabilt hele 2.omgang på kanal 134 på PC) Endret 24. august 2019 av ErlendRU Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Noen som har prøvd Hotstar i år? Knappe 200 kroner for Premier League høres jo fint ut. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Har dere testa forskjellige servere? Har hatt problemer med noen lokasjoner, men EU (London) har funka veldig bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Har opplevd tidligere at serverbytte til EU server hjelper,så har egentlig stående på det hele tiden. Men i går prøvde jeg vel alle serverne uten at det var noe funk. Men gikk greit på kanal 134 på en eller annen NL server utover i 2. omg av Liverpoolkampen Lenke til kommentar
allak Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Fått tips om at kingmedia.tv skal være bra. Er det noen med erfaringer med det? Vil det fungere med Ipad? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Brukte Kingmedia for noen år siden, fungerte veldig bra for meg. Husker ikke helt om man kan se fra nettleseren, men vet at man kan få VLC link fra kanalen man skal streame. Slik at man enkelt kan kopiere inn linken i VLC appen man henter fra Apple Store/Google Play Endret 13. september 2019 av winmedi Lenke til kommentar
allak Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Det funker som gull ser det ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå