.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Har sett fire kamper fra Premier League via Soccerstreams på Reddit, og kvaliteten har vært bedre enn jeg har fått fra Smoothstreams, Mystreams og FabIPTV. Skjønner ikke at jeg har kastet bort penger når alt lå gratis foran nesen min så lenge Jeg så hele forrige sesong gratis via soccerstrems på reddit uten et eneste problem. Følte meg dum når jeg innså at jeg hadde kasta bort penger på Smoothstreams. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Oppetid, ease of use, support og kvaliteten på streamene, i tillegg til apps på alt som er av platformer, gjør at streamtvnow for meg lett er verdt pengene. Legger du til at kampene gjerne ligger 10-15 sek foran sumo er det en no-brainer for min del. 1 Lenke til kommentar
adale Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg så hele forrige sesong gratis via soccerstrems på reddit uten et eneste problem. Følte meg dum når jeg innså at jeg hadde kasta bort penger på Smoothstreams. Så bra ut, men hakket litt da jeg forsøkte. Har du en kilde der å anbefale, et navn? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Så bra ut, men hakket litt da jeg forsøkte. Har du en kilde der å anbefale, et navn? Bruker Acestream player. Kopier den Acetream ID'en som fra amerikanske NBC på r/soccerstreams og limer den inn i Acestream player. F.eks Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Prøvde det nå for å sammenligne. Var pre-buffering og lå 25 sek bak streamtvnow. Med naboer som er litt høylytte og over gjennomsnittet glad i fotball blir fort kampene kjedelig om jeg ikke ligger foran de. Edit: grei backup da til den dagen streamtvnow blir tatt ned. Endret 12. august 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
adale Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Prøvde det nå for å sammenligne. Var pre-buffering og lå 25 sek bak streamtvnow. Med naboer som er litt høylytte og over gjennomsnittet glad i fotball blir fort kampene kjedelig om jeg ikke ligger foran de. Edit: grei backup da til den dagen streamtvnow blir tatt ned. Men med streamtvnow må jeg vel ha invite? Prøvde å registrere meg, men så ingen link. Lenke til kommentar
adale Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Bruker Acestream player. Kopier den Acetream ID'en som fra amerikanske NBC på r/soccerstreams og limer den inn i Acestream player. F.eks Ja, gjorde det. Det er mange IDer der. Med 1080p må man vel være heldig. Leste det kan hakke om noen med dårlig upload ser på. Bruker du alltid NBC? Endret 12. august 2018 av adale Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Bruker NBC alltid ja. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Forsøker plex addon til SS nå, men får ikke opp streams. Noen som vil dele sine instillinger i addonen? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Er vel ikke så mye annet enn å skrive inn brukernavn og passord, og så velge StreamTVNow (hvis det er det du har) i innstillinger til addonen... Endret 14. august 2018 av NoTrace Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jess, står bare og snurrer her Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Lol, hvorfor gidder dere å bruke så mye penger på et så rævva produkt? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 https://twitter.com/tv2sumo/status/1033353021940543489 Det er rulleski på Sportskanalen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Det er rulleski på Sportskanalen? Er visst det for noen ja, avhengig av leverandør. Har GET, så her sendes alltid 16-runden åpent på Sportskanalen uansett. Håpløst er det uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Sliter Sumo app på smart TV igjen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Knirkefritt på Samsung smart TV her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Virket som om jeg måtte slå ut strømmen av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
sigurdkv Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Andre som sliter med mystreams.club om dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå