atwater Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Noen som har fått til PLex til å virke igjen fra Smoothstream? Nei, må gå via nettsiden. Har vel hatt det sånn noen uker nå! 1 Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Er det noen fine sjeler som bruker StreamTVNow (SmoothStreams) og vil sende en invite link gjennom PM? Har tydeligvis funket for noen. MyStreamsClub er helt katastrofe...var ikke dette jeg signerte meg opp for... 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Plex funker nå! Måtte laste ned en ny bundle til Plex fra streamtvnow.tv, det fungerer nå igjen! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Fantastisk. Fungerer bra her. Virker en del kjappere også enn den gamle smoothstream2 pluginen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Endelig! Fungerte utmerket Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Noen som vet hvordan man kan opprette abonnement på Streamtvnow, står bare "out of stock"? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Tror ikke man kan det per nå. Det er stengt for registrering. StreamTVNow ble stengt og MyStreams åpnet for en tid tilbake. Nå er jo MyStreams ute av SmoothStreams, og jeg vet ikke om noen alternativer innad i SmoothStreams som aksepterer nye registreringer per nå... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Er det noen fine sjeler som bruker StreamTVNow (SmoothStreams) og vil sende en invite link gjennom PM? Har tydeligvis funket for noen. MyStreamsClub er helt katastrofe...var ikke dette jeg signerte meg opp for... hvordan er det katastrofe? Opplever bedre UI og kvalitet enn når det var SS. Mangler casting support på APK og Plex, men synes det har fått til mye på bare noen uker. Lenke til kommentar
Vanzyman Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Flere som sliter med å logge inn på smoothstreams i Plex? Har lastet ned den nye pluginen, men når jeg legger inn innloggingsinfo og skal logge inn så får jeg bare denne feilmeldingen "SmoothStreamsTV - Enter Login Details and Server Preferences then Refresh ->" Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Flere som sliter med å logge inn på smoothstreams i Plex? Har lastet ned den nye pluginen, men når jeg legger inn innloggingsinfo og skal logge inn så får jeg bare denne feilmeldingen "SmoothStreamsTV - Enter Login Details and Server Preferences then Refresh ->" Sjekk at du har valgt riktig streamingside under brukernavn og passord. Det ble borte når jeg oppdaterte og da fikk jeg samme melding som deg. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Jeg hadde også den meldingen i Plex før jeg oppdaterte til Smoothstreams3.bundle. Husk å fjerne (slette) gammel smoothstreams2.bundle fra plugin directory i Plex. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Ehh eg har ikkje brukt streamtvnow.tv i det siste, og nå kommer jeg ikke inn. Hva må jeg gjøre? Ble forresten nettopp trukket av konto via paypal igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Ehh eg har ikkje brukt streamtvnow.tv i det siste, og nå kommer jeg ikke inn. Hva må jeg gjøre? Ble forresten nettopp trukket av konto via paypal igjen Brukernavn / passord issues? https://romaworks.co/members/clientarea.php Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kommer inn der, ja. Hvor skal jeg logge inn. Streamtvnow.tv fungerer ikke lenger iaf Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kommer inn der, ja. Hvor skal jeg logge inn. Streamtvnow.tv fungerer ikke lenger iaf https://streamtvnow.tv/players/modern/ Funker fint her. Åpne en support ticket og hør med dem hva problemet er. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) MyStreamsClub er helt katastrofe...var ikke dette jeg signerte meg opp for... MystreamsClub er fullstendig ubrukelig. Ingenting har fungert på lang stund nå og supporten er bortimot helt fraværende. Man kan ikke engang logge inn på siden..og får kun beskjed om at bruker eller passord er feil. Å bytte passord på shadowsite fungerer heller ikke og ikke besvarer de tickets. Needless to say så fungerer selvsagt ikke m3u lista i Plex heller. Det er en del illsinte brukere nå som vurderer å åpne en paypal dispute, da de har vært uten tjeneste i lang tid nå. Så styr unna MystreamClub! Bare rot med den omleggingen de kåler med fra Mystreams. De påstår ting er fikset, men det er det ikke. Endret 22. februar 2018 av Aliventerio Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Ettersom det ikke har vært no Arsenal så har jeg ikke fått med meg nedetiden, men er litt skuffet over at det gikk typ 10 dager uten en twitter update. Ser de beklaget det og oppdaterer flittig igjen nå. Håper på Chromecast support asap. Har sub noen måneder til så kan like så godt gi de sjansen. Kvaliteten var god når det funket. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 noen som får til mystreams.Club i dag? virket kjempe bra fram til kampstart klokken 16. 5min inn i kampen er siden mega treig og får ikke til å se kamp Lenke til kommentar
sigurdkv Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Samme her. Kommer ikke inn verken via web eller Kodi. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 testa ikke i går, men funker fint fra web til chromecast nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå