Hensto90 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ok. Hvilket land ska jeg velge fra? Fant ikke egypt på sia der som jeg har kjørt fra på den andre driten. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Les det som står der. I teorien kan du velge hvilken som helst. Trenger ikke ha noe med Egypt å gjøre. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hva tenker folk om ESPN forresten? Mulig å se på kamper på nett der også? Kom plutselig på kanalen.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hva tenker folk om ESPN forresten? Mulig å se på kamper på nett der også? Kom plutselig på kanalen.. Det er vel i hovedsak FOX og NBC som viser Premier League tror jeg i USA. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er vel nesten garantert dyrere + dårligere kommentatorer og studio. Har sett noen stream av Fox og det er laber kvalitet. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Aah, Al Jizzeera is back, unotelly fikser biffen. Takk som f... folks! Kan noen fortelle meg hva den koster etter den 8-dagers gratisperioden? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Husker ikke 100% på stående fot, men tror ikke jeg betalte mer enn 70-80kr for Unotelly. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Registrert meg hos aljazeera nå. Unotelly koster 30,- i måneden for de som lurer, er jo INGENTING . Gratis NFL får man også der + netflix usa og england - var utrolig lett å sette opp. Men, har noen her fått til å laste ned Aljazeera-appen på sin ipad? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Registrert meg hos aljazeera nå. Unotelly koster 30,- i måneden for de som lurer, er jo INGENTING . Gratis NFL får man også der + netflix usa og england - var utrolig lett å sette opp. Men, har noen her fått til å laste ned Aljazeera-appen på sin ipad? Du må finne appen utenom iTunes så vidt jeg vet. Er det mulig å sideloade apps på ipad ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, ikke uten å jailbreake. Noe jeg ikke vil. Jaja. Lenke til kommentar
Hensto90 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Flere som har error fairusebreach på hd6 og +10 på al jazeera? Alle andre PL kamper funker. Jævla søppel Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Flere som har error fairusebreach på hd6 og +10 på al jazeera? Alle andre PL kamper funker. Jævla søppel Gå inn på contact us og send de en melding så fikser de det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Synd at dette tilbudet ikke er tilgjengelig utenfor midtøsten og (nord-)Afrika. Det har vært en del problemer pga alle omveier man må gå osv, men det er definitvt verdt det uansett i mine øyne. Min har hatt en dårlig tendens de siste ukene med at jeg må refreshe 10-15 ganger i løpet av en match. Egentlig ingen krise for min del, men det er synd at det ikke er dette som er tilbud nummer 1 så man slipper alt dritet rundt. Studio, kvalitet og produkt generelt er så hinsides bra, og prisen tatt i betraktning så er jeg villig til å være "støttemedlem" uansett. All honnør til AJS. Lenke til kommentar
Hensto90 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Helt enig at tilbudet er bra. Men jævlig kjipt at dagen jeg trengte det mest at det klikka. Men for gi det litt til. Synd at dette tilbudet ikke er tilgjengelig utenfor midtøsten og (nord-)Afrika. Det har vært en del problemer pga alle omveier man må gå osv, men det er definitvt verdt det uansett i mine øyne. Min har hatt en dårlig tendens de siste ukene med at jeg må refreshe 10-15 ganger i løpet av en match. Egentlig ingen krise for min del, men det er synd at det ikke er dette som er tilbud nummer 1 så man slipper alt dritet rundt. Studio, kvalitet og produkt generelt er så hinsides bra, og prisen tatt i betraktning så er jeg villig til å være "støttemedlem" uansett. All honnør til AJS. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvis ikke dette har blitt postet enda, så er dette en bra side. http://news-source.tv/user/login Viser alt av engelsk fotball som går på tv i HD Koster 7 pund for to måneder. Dagens meny : Channel Time Title CH1 12:30pm Sunderland v Newcastle CH4 12:30pm Partick Thistle v Celtic CH1 3:30pm Chelsea v Man City CH6 4:00pm Tottenham v Hull CH7 4:00pm Swansea v West Ham CH1 6:55pm Real Sociedad v Almeria CH1 8:00pm Atletico Madrid v Real Betis Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Flere som sliter med en konstant lagg på Al Jazeera? Virket som at det var et lokalt problem, men det fortsetter selv etter at jeg har reinnstallert alt og gått over til Linux. Kan være pc'en min som begynner å bli utslitt og da. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Off, lørdager er litt kjipt med TV-rettighetene her i England. BT Sport sender tidligkampene, og klokka 16-kampene (15 her) sendes ikke på TV, så eneste Sky sender er kveldskampen. Kjedelig å måtte leite etter streams på relativt dårlig nett når man egentlig har Sky relativt greit tilgjengelig. Lenke til kommentar
Hensto90 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Funker fint her. Flere som sliter med en konstant lagg på Al Jazeera? Virket som at det var et lokalt problem, men det fortsetter selv etter at jeg har reinnstallert alt og gått over til Linux. Kan være pc'en min som begynner å bli utslitt og da. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Flere som sliter med en konstant lagg på Al Jazeera? Virket som at det var et lokalt problem, men det fortsetter selv etter at jeg har reinnstallert alt og gått over til Linux. Kan være pc'en min som begynner å bli utslitt og da. Sliter med at bilde lagger her også. Blir værre og værre, desto lengre streamen har stått på. Lyden er dog fin og hakker ikke. Har prøvd på flere marsiner og nettverk, men ingen endring. Noen tips? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sliter med at bilde lagger her også. Blir værre og værre, desto lengre streamen har stått på. Lyden er dog fin og hakker ikke. Har prøvd på flere marsiner og nettverk, men ingen endring. Noen tips? Akkurat det samme her. Veldig rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå