One 7 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Ikke via invite heller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Nei. Når MyStreams åpnet, så stengte de etterhvert SmoothStreams for nye brukere. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Man har vel ikke SmoothStreams direkte uansett? Tidligere var det jo via StreamTVNow, så stengte de den når MyStreams åpnet? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Funker mystreams/smoothstreams for dere? Får feil både på mobil og plex Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Bare hakking på chromecast med mobil. Makan til dritt. Ser på pcen istedet nå uten problemer. Smoothstream that is... Endret 30. januar 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) får bilde på pcen, men hakker konstant på laveste kvalitet. mystreams. har prøvd flere servere. Endret 30. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 mystreams migrerer ut av SS sitt opplegg eller noe. derfor det er fcocked. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Noen som har tips angående en grei og rimelig "kodi boks". Trenger ikke være nyeste modell, så lenge jeg kan bruke kodi uten store problem. Ser for meg en pris på et par hundre kr? Edit: Vurderer sterkt å få tak i en brukt Nvidia Shield. Noen som kjenner til gjennomsnittlig ram, lagringsplass og Android versjon på de forskjellige versjonene? Endret 31. januar 2018 av Nexus_7 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Funker mystreams/smoothstreams for dere? Får feil både på mobil og plex Får også feilmelding med plex, "finner ikke kanaler" Lenke til kommentar
Nick&Johnny Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 for ca en mnd siden fornyet jeg bronze hosting hos romaworks. har kvittering på det. når jeg nå logger på romaworks så står det ikke at jeg har noe bronze hosting. kommer heller ikke inn på streamtvnow.tv....... noen som har tips? jeg er eneste bruker av kontoen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 for ca en mnd siden fornyet jeg bronze hosting hos romaworks. har kvittering på det. når jeg nå logger på romaworks så står det ikke at jeg har noe bronze hosting. kommer heller ikke inn på streamtvnow.tv....... noen som har tips? jeg er eneste bruker av kontoen. Support ticket. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Noen som har noe info om mystreams? Veldig begrenset med info på den nye twitteren og synes det er litt pussig at det ikke er laget noe guide/info om endringen som skjer. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har du sett på smoothstreams forum/irc/reddit? Pleier ofte å stå litt der. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) reddit var en meget god ide som jeg burde tenkt på selv Takk. or not, desverre like dødt der som på forumet til SS. Får bare vente på twitter updates. Endret 31. januar 2018 av barezell Lenke til kommentar
clinton Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 mystreams har fungert veldig bra hos meg hele januar. ser rett i nettleseren (safari) og noen ganger Plex på appletv. så seinest Liverpool i går på Mac i nettleser uten en eneste hick-up. veldig fornøyd med mystreams etter nyttår. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg prøvde FabIPTV en mnd, men måtte gå tilbake til MyStreams i forrige uke. MyStreams har fungert helt fint her siden jeg resubbet. Faktisk bedre enn på lenge. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Signet meg opp på smoothstreams for halvannet år siden og brukt streamtvnow.tv til å se kamper. Er det nå blitt til mystream? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Signet meg opp på smoothstreams for halvannet år siden og brukt streamtvnow.tv til å se kamper. Er det nå blitt til mystream? Nei. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Noen som kommer seg inn på mystreams no etter at de har flyttet over til MS? Brukernavn og passord fra mystreams funker ikke når man blir sendt videre til MS. Edit: fikk det til no Endret 3. februar 2018 av clinton Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Hvordan er ms når de har flyttet fra ss? Bruker vader nå, mye bedre utvalg av kanaler og on demand/catchup. Stort sett eneste negative er litt nedetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå