KANE2009 Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Og det er ingen andre som bruker linjen? Trådløs tilkobling? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hva slags nettlinje har du? 10 mbps ned. Mulig at dette er for lite siden NTV er utenlandsk`? Nja, å streame live TV i HD med 10 mbit er vel i minste laget. Jeg har 20 mbit, og i high traffic-perioder så må jeg skru ned kvaliteten til 540p hos SmoothStreams som jeg bruker. Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Tja, Sumo går da i full HD uten en eneste stopp eller loading til tider. NTV er det loading hvert minutt omtrent. Dog kan jeg plutselig se en kamp der det av en eller annen grunn ingen problem. En sjelden kamp i ny og ne. Ingen trafikk på linje og bor alene. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 (endret) Du får ikke 10 mbps til Nederland. Avstand (latency) gir deg lavere båndbredde. Vil tippe du ligger på 3-4 mbps til Nederland. Endret 15. januar 2018 av NoTrace Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Anbefaler flere å sjekke ut muligheter rundt AceStreams. Finner de alltid de kampene man ønsker og der oppleves 0 buffring. Det er i tillegg gratis. Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Kjøpte nå Sumo her igjen i dag for å se United-kampen. Stoppet, uten å overdrive, opp en gang i minuttet. Måtte da ut og inn av sendingen for å starte på nytt. Slik holdt det på i 60 minutter. Helt sykt. Med en gang jeg skulle få raskere bredbåndslinje, så skal jeg nå rett bort fra Sumo igjen. Klovner. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Mystreams på Edge har faktisk fungert smertefritt i over en mnd nå. Leste på reddit at en anbefalte det over Chrome, og jaggu ser det ut til å fungere fint. Jeg har slitt en del med Kodi-spilleren. Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen. Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen. Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. Hmm, rart synes jeg. Har ingen problemer med Smart TV-appen (Samsung). Har selv hatt problemer med nettleser før, men aldri på tv-appen. Har ca. 35 ned på nettlinja mi. Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Høres rart ut, hvordan ser du Sumo? Har gått tilnærmet knirkefritt her de siste to-tre årene. Ingen stopp eller lagging foreløpig denne sesongen. Det var nå helt vilt med folk som slet med akkurat det samme via FB-siden demmes. Plusser man på alle de som ikke nevnte noe, men satt illsinte hjemme, så er det fort mange. Jeg ser enten via Sumo sin Smart-app eller via PC. Hmm, rart synes jeg. Har ingen problemer med Smart TV-appen (Samsung). Har selv hatt problemer med nettleser før, men aldri på tv-appen. Har ca. 35 ned på nettlinja mi. Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre. Noen som har prøvd IPTV? En som kontaktet meg via FB og ville "selge" meg tjenesten. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Hva mener du med iptv? Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Hva mener du med iptv? Jeg vet ikke så mye om det. Han sa at det kostet 200 kr mnd, fikk ekstremt mange kanaler. Jeg kunne få det på forskjellige måter, f.eks. ved at han gav meg en URL som legges inn i en app og noe greier. Jeg har ikke sagt ja enda, så har ikke fått helt oversikt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Har noen kollegaer som bruker Pear IPTV. Har alt av norske kanaler der osv., og de er superfornøyde. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre. Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV. 1 Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre. Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV. Det er kun direktesendte programmer som er problemet her. Vet ikke om du ser noe som er direktesendt, men ikke fortell meg at det ikke er Sumo som er problemet når det kommer til PL, for det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Har noen testet fotball via internett fra Canal Digital? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Det er tydelig at det er Sumo som sliter. Noen slet med gurglete/grønne/uklare bilder i dag, mens andre hadde problemet mitt. Når personer som sitter med 500 opp og ned sliter, så sier det vel sitt, dessverre. Det er nok ikke bare hastigheten som betyr noe. Greit at 500/500 er en rask linje men han/hun har jo det kun mot egen ISP. Hva denne så har mot resten av Internett er det «ingen» som vet. Min opplevelse av Sumo (ser ikke fotball der) er veldig god. Bruker selv app på Samsung TV. Bare å kjøre en tracert det. Finner du fort ut hvor det tar tid. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Noen her som bruker Smoothstreams direkte(ikke mystreams eller lignende), og kunne delt en invite? Har prøvd Vader i 1 mnd nå etter å ha brukt mystreams i 2 sesonger, men opplever det som ganske ustabilt i forhold til nedetid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Ja, men Smoothstreams tar ikke inn nye brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå