Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig kjipt for fans av nevnte lag at tv-avtalen er som den har blitt. Men jeg synes Sky har valgt riktig kamp på onsdag. Everton - West Ham er definitivt det største, mest juicy oppgjøret og den viktigste kampen den kvelden.

Ironisk at det vises mer direktesendt Premier League i Norge enn i England, og at man kan se alt i USA.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hva er det beste alternativet til å få sett CL og PL uten å kjøpe Sumo og Viasat? Har hatt disse to lenge, men nå som man aldri vet om man får se laget man ønsker lenger til denne blodprisen, så søker jeg andre alternativer. Har prøvd NTV, men sliter med ekstremt mye loading og stopping når jeg bruker dette. Ingen lag eller loading på andre streamingtjenester som f.eks. TV2Sumo, så tviler på at det er nettet. PCen er også bedre enn en typisk hjemmePC, så jeg vet ikke jeg.

Kompiser har ingen problemer med NTV, noen som har tips for å hjelpe på mye loading under sending, hvis NTV er det beste alternativet? 

Eventuelt noen som har andre sider eller kan guide meg enkelt gjennom dette med VPN, om det er bedre? 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...