Snikpellik Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvis det datt ut fire ganger iløpet av kampen er det langt fra å fungere nogenlunde. Jeg hadde klikka fullstendig. Sumo har til sammenligning falt ut kun en gang hele denne sesongen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sumo har vært bra i år. De Spurs-kampene jeg ikke har fått sett kunne jeg ikke se pga andre avtaler uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sumo fungerer som regel fint med unntak av de 1-2 gangene i årene alle kampene er på likt. Trist med at Sky er borte i fra SS, ikke at jeg kan huske sist de kanalene har fungert på de kampene jeg har sett, ender alltid opp på amerikanske TV. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sumo har vært bra i år. De Spurs-kampene jeg ikke har fått sett kunne jeg ikke se pga andre avtaler uansett. Skulle bare mangle. De har vel merket at det er mange som bruker andre alternativer Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sumo til 449,- (?) bør fungere bedre enn SS til ca. 80,- ... 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sumo til 449,- (?) bør fungere bedre enn SS til ca. 80,- ... De kjørte en betal for to få en gratis før sesongen. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Anbefaler sterkt denne iptv enheten for de som vil. Dette er rolls royce modellen innen iptv akkurat nå.... https://m.youtube.com/watch?v=nkpK6Qs3c1g Selges på amazon for $99. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 For en forbanna rotevideo. Bråkete musikk som overdøver innholdet. Nei. Lenke til kommentar
Hensto90 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Anbefaler sterkt denne iptv enheten for de som vil. Dette er rolls royce modellen innen iptv akkurat nå.... https://m.youtube.com/watch?v=nkpK6Qs3c1g Selges på amazon for $99. Har brukt mag 254 boks med abonnement fra rapid iptv / streamalliptv i 3sesonger nå. Aldri hakka et sekund. Ser sikkert opp mot 300kamper i året. Koster 130kr i mnd for all fotball. Alle kanaler i HD. + mange andre kanaler. Strålende fornøyd! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Må logge inn på SS for å få opp schedule. Kommer ikke inn. Å se video fungerer fint. Noen med tips? Lenke til kommentar
DianaJuk Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 SS: De påstår at liverpool-kampen går en #39 som jo bare sender reklame. Folka på #irc-chatten har ikke peiling. Noen som vet om en gratis hd-stream en plass? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Må logge inn på SS for å få opp schedule. Kommer ikke inn. Å se video fungerer fint. Noen med tips? Gå inn på streamtvnow.tv. Velg watch og der full schedule. Lenke til kommentar
DianaJuk Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 SS: De påstår at liverpool-kampen går en #39 som jo bare sender reklame. Folka på #irc-chatten har ikke peiling. Noen som vet om en gratis hd-stream en plass? Var visst der likevel. :-) Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Anbefaler sterkt denne iptv enheten for de som vil. Dette er rolls royce modellen innen iptv akkurat nå.... Selges på amazon for $99. Har brukt mag 254 boks med abonnement fra rapid iptv / streamalliptv i 3sesonger nå. Aldri hakka et sekund. Ser sikkert opp mot 300kamper i året. Koster 130kr i mnd for all fotball. Alle kanaler i HD. + mange andre kanaler. Strålende fornøyd! Har prøvd ACE etter anbefaling her inne men det har ikke vært veldig stabilt (synes faktisk SS har vært bedre). Kanskje jeg skal prøve rapid IPTV en måned og sjekke også. Edit: Er streamalliptv reseller for rapidiptv? Og bruker du streamalliptv? Endret 28. oktober 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
Hensto90 Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Anbefaler sterkt denne iptv enheten for de som vil. Dette er rolls royce modellen innen iptv akkurat nå.... https://m.youtube.com/watch?v=nkpK6Qs3c1g Selges på amazon for $99. Har brukt mag 254 boks med abonnement fra rapid iptv / streamalliptv i 3sesonger nå. Aldri hakka et sekund. Ser sikkert opp mot 300kamper i året. Koster 130kr i mnd for all fotball. Alle kanaler i HD. + mange andre kanaler. Strålende fornøyd! Har prøvd ACE etter anbefaling her inne men det har ikke vært veldig stabilt (synes faktisk SS har vært bedre). Kanskje jeg skal prøve rapid IPTV en måned og sjekke også.Edit: Er streamalliptv reseller for rapidiptv? Og bruker du streamalliptv? Jeg bruker streamalliptv ja. Knall fornøyd. Så 4nye kamper i går, pluss en boksekamp og en kamp fra NHL. Ikke noe trøbbel som vanlig. Jeg anbefaler dem.Edit: Gi meg gjerne en update når du har prøvd det og hva du syns. Endret 29. oktober 2017 av Hensto90 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 er streamtvnow nede for dere? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Funker ikke her. Nettleseren altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå