NoTrace Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det var trist. Finnes disse på IPTV-greiene som det var snakk om tidligere? Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det var trist. Finnes disse på IPTV-greiene som det var snakk om tidligere? Ja det gjør det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ikke noe offisielt fra SS? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Da er det bare å finne seg en ny provider. Med all lagginga og driten i det siste blir det ikke noe stort tap. Men har ikke lyst til å betale hva som helst heller. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Med all lagginga og driten i det siste blir det ikke noe stort tap. Men det har fungert glimrende tidligere så jeg vil påstå det er et tap. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Med all lagginga og driten i det siste blir det ikke noe stort tap.Men det har fungert glimrende tidligere så jeg vil påstå det er et tap.En stund siden det har fungert noe særlig bra for min del, så hvis jeg finner noe annet til rundt samme prisen som har de største fotballkanalene, trenger absolutt ikke 4000 kanaler, så er jeg fornøyd hvertfall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Bruker aldri Sky-kanalene, så kunne ikke brydd meg mindre. Tror Europa-serverne har mindre båndbredde enn de i USA, for jeg har ingen av de problemene dere ser ut til å ha. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Har sett hele LC - WBA nå uten så mye som et lite hikk Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 Har fungert veldig bra den siste uken for meg også. Har sett 3 kamper siste uken uten en eneste buffering/hakking. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) Ikke noe offisielt fra SS? Hi Sky channels have gone. We apologies thanks Support team ^sb Selvfølgelig er ikke alle like opptatt av sky, men for min del ja, da de har enormt med kunnskap, og inside information, som ingen andre har. SS har vært laggete selv på premier league produksjons streamene, så for min del er det IPTV som jeg foretrekker. SS støtter jo ikke MAG engang, håpløst. Endret 17. oktober 2017 av ferale74 Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 (endret) . Endret 17. oktober 2017 av ferale74 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Selv kjører jeg kodi fra laptopen med HDMI til tven, med SS og Ace som tilbydere. Hva er det MAG eller andre IPTV-dedikerte bokser kan gi meg? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Noen som bruker Raspberry Pi til dette? Altså Raspberry med SS? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Plex fungerer veldig bra. Hender pl hakker på lørdager. Vært litt av og på i det siste. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Laptopen tilbake Med andre ord; ingenting. Laptopen bruker jeg jo mer eller mindre som vanlig selv om jeg ser kodi fra den på tven. Extended desktop er ikke særlig avansert. SS fungerte for øvrig nogenlunde på tirsdagens kamp (mar vs liv). Datt ut tre - fire ganger, oppløsningen ble lav ved omtrent like mange anledninger, men ellers var det greit til 720p å være. Likevel, ikke helt som å ha et skikkelig tv-abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå