brrrm Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 For en mnd eller fast 299kr mnd pris? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 299,- per måned i et år tror jeg tilbudet jeg fikk var. Femti kroner spart i måneden det Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 299,- per måned i et år tror jeg tilbudet jeg fikk var. Femti kroner spart i måneden det Dette bare vanlig Sumo da eller? Siden PL pakkene koster jo 399-449,- ? Trodde du mente Premier League. Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Fikk en tlf fra dem for en ukes tid siden, men det var TV2 PL kanalene. Altså ikke sumo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Jeg fikk tilbud på 299,- for Sumo Total, altså det abonnementet som inneholder Sport Premium-kanalene på Sumo. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg savner Sumo, og var veldig fornøyd med det. 299 er en god pris, men selv om det ikke er TV2 sin feil så greier jeg ikke å akseptere at jeg ikke får se alle kampene. Som Liverpool supporter er jeg såpass heldig at jeg kan stort sett se alle kampene fordi de er populære i Norge, men jeg vil ha valget, og liker ikke at jeg betaler for et helt produkt men får ikke bruke alt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Er vel kun i USA at de viser alle kampene nå? I Norge får vi faktisk mange flere kamper live enn de gjør i England. Veldig trist at utviklingen har gått den veien, ja - det burde jo være motsatt. Hadde jeg kunnet velge å betale mer for å få velge mellom alle kampene ville jeg definitivt ha gjort det. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Kommer med en liten oppsumering av min erfaring med SS det siste mnd. Har testet ut IPTV med gode arferinger. I de siste månedene har jeg opplevd store problemer med SS og lagging på kanaler. Også svært ofte stopper det opp, og kanaler detter ut. Jeg bruker WEB da de ikke støtter MAG løsning. Usikker på om det kommer med løsning for dette. Har kontaktet de flere ganger ang dette, men det ser ut til at de ikke bryr seg ang å løse server probleme de har . Rett har det komt en del nye servere men føler ikke det har hjulpet særlig mye for min del. Igår så jeg wat-city via MAG og IPTV i full HD1080p uten en enste lag/kutt eller dropp. Sjekket innom SS og der var det svart skjerm på samme kamp. Så når leter jeg etter en god IPTV provider for norske kanaler, som leverer HD kvalitet på norske kanaler. Så får SS være backup da jeg liker at du kan se på flere enheter samtidig. Vil bare dele min erfaringer med SS de siste månedene jeg har opplevd, og kommer nå til å kjøpe IPTV med MAG box. Genialt, og stabilt og enkelt. Kom igjen a lurepølsa. Share with us. Hvilken provider har 100% oppetid, null lag og 1080p? 4 Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kommer med en liten oppsumering av min erfaring med SS det siste mnd. Har testet ut IPTV med gode arferinger. I de siste månedene har jeg opplevd store problemer med SS og lagging på kanaler. Også svært ofte stopper det opp, og kanaler detter ut. Jeg bruker WEB da de ikke støtter MAG løsning. Usikker på om det kommer med løsning for dette. Har kontaktet de flere ganger ang dette, men det ser ut til at de ikke bryr seg ang å løse server probleme de har . Rett har det komt en del nye servere men føler ikke det har hjulpet særlig mye for min del. Igår så jeg wat-city via MAG og IPTV i full HD1080p uten en enste lag/kutt eller dropp. Sjekket innom SS og der var det svart skjerm på samme kamp. Så når leter jeg etter en god IPTV provider for norske kanaler, som leverer HD kvalitet på norske kanaler. Så får SS være backup da jeg liker at du kan se på flere enheter samtidig. Vil bare dele min erfaringer med SS de siste månedene jeg har opplevd, og kommer nå til å kjøpe IPTV med MAG box. Genialt, og stabilt og enkelt. Kom igjen a lurepølsa. Share with us. Hvilken provider har 100% oppetid, null lag og 1080p? bruker nå ACE hosting IPTV. så langt så bra... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg får ikke bestilt.. Noen tips? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tusen hjertelig takk. Har joina nå, så sjekker ut hvordan det er Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 https://www.reddit.com/r/IPTVReviews/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Ser ut til å fungere fint, men finner ikke androidapp som støtter chromecast. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 som med all iptv forekommer det ulemper. Men målt opp mot stabilitet ift ss som jeg har hatt mye mye lagg og problemer med spesialt sky sports kanaler som de ikke har "in house" men får ifr annen leverandør. Derfor tester jeg ut ulike iptv leverandøer og nå tester jeg ace. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Noen andre som har problemer med Chromecast? Virker et par minutter før streamen faller ut og blir sendt tilbake til Smoothstream bilde. Har prøvd både den offisielle appen, nettleser og andre apper med samme resultat. Ingen problemer med avspilling i apper eller nettleser. Endret 14. oktober 2017 av K_7 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Bytte fra random til en bestemt EU server løste det for meg. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Takk for tips! Ser ut som det løste problemet. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Ss har tydeligvis store problemer. Alle sky sine kanaler er nede i flere dager nå.. forsøkt chatten også nede. Håpløst. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Da er det bekreftet at sky kanaler er borte ifra SS........ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Tragisk. Da er det bare å drite i SS for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå