Snikpellik Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Ser ikke akkurat bra ut for UHD-sendinger fra SS på lang, lang tid. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 har kun brukt det i år så har begrenset erfaring men siste ukene har det vært en del buffering som ødelegger. har byttet litt mellom de forskjellige europeiske serverne men virker ikke ha noe å si. Skjer både på mobil+cast og plex på tven. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Noen andre som har problemer med SS via Plex i Chromium nettlesere og på chromecast utenfor hjemmenettet? Bruker den nyeste pluginen, men får følgende melding: Fungerer fint når jeg caster til AppleTV i stedet for Chromecast på samme iPad. Gjelder uansett hvor høy hastighet jeg har på internettet, og samme hvilken lokasjon jeg er på. Alt fungerer fint internt på samme nett som Plex serveren er. Endret 20. september 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
krsandvik Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Noen andre som har problemer med SS via Plex i Chromium nettlesere og på chromecast utenfor hjemmenettet? Bruker den nyeste pluginen, men får følgende melding: Fungerer fint når jeg caster til AppleTV i stedet for Chromecast på samme iPad. Gjelder uansett hvor høy hastighet jeg har på internettet, og samme hvilken lokasjon jeg er på. Alt fungerer fint internt på samme nett som Plex serveren er. Sjekk ut: https://smoothstreams.tv/board/index.php?topic=1468.0 Pass og på at settings -> quality -> Video quality er satt til Max... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ser ut til at innstillingen under Quality -> Video Quality var synderen, ja. Sto til 2mbps, usikker på om det er noe default eller noe jeg har satt. Endret den til Max (original), og nå får jeg spilt av igjen. Takker! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Noen andre som har fått tilsendt spørreundersøkelse fra Tv2 Sumo angående prisnivå på Tv2Sport Premium? Ble visstnok sendt til både tidligere og eksisterende abonnementer. Endret 22. september 2017 av K_7 Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Angående aipeeteevee så gjør et google søk..."if you'll search you will find" Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) Noen andre som har fått tilsendt spørreundersøkelse fra Tv2 Sumo angående prisnivå på Tv2Sport Premium? Ble visstnok sendt til både tidligere og eksisterende abonnementer. Har fått ang. prisnivå på PL på TV2Sumo. Ga tydeleg signal om at det er for dyrt. Endret 23. september 2017 av Asbjeurn Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Det gjorde jeg også. Så får vi se om de tar signalet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Man kan alltid gi tilbakemelding når man avslutter abonnement (tror jeg?). Jeg velger alltid for dyrt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Er det noen kanaler på SS som har "goal show" med mål fra alle kampene mens de spilles? Lenke til kommentar
krsandvik Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Er det noen kanaler på SS som har "goal show" med mål fra alle kampene mens de spilles? Ikke i dag, men har sett de har det før. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Bare meg som sliter på mobil idag..? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Har ikke sett at de har sendt goal shows denne sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 For en gangs skyld er det ikke lagg når jeg skal se kamp, men på 108 er lyden så jævlig ute av sync, typ 20 sekunder foran elns. Så nå må jeg se Liverpoolkampen på kanal 17 med amerikanske kommentatorer. Hurra.. Får hvertfall sett uten stopp i det minste, framgang fra de siste kampene. Men om noen har forslag til andre tjenester så tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) For en gangs skyld er det ikke lagg når jeg skal se kamp, men på 108 er lyden så jævlig ute av sync, typ 20 sekunder foran elns. Så nå må jeg se Liverpoolkampen på kanal 17 med amerikanske kommentatorer. Hurra.. Får hvertfall sett uten stopp i det minste, framgang fra de siste kampene. Men om noen har forslag til andre tjenester så tar jeg gjerne imot. 17 har Britiske kommentatorer, og kanalen er Kanadisk... 34 har Britisk kommentator også. Er jo ikke Amerikanske kommentatorer noe sted. Endret 23. september 2017 av MartinF Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 For en gangs skyld er det ikke lagg når jeg skal se kamp, men på 108 er lyden så jævlig ute av sync, typ 20 sekunder foran elns. Så nå må jeg se Liverpoolkampen på kanal 17 med amerikanske kommentatorer. Hurra.. Får hvertfall sett uten stopp i det minste, framgang fra de siste kampene. Men om noen har forslag til andre tjenester så tar jeg gjerne imot. 17 har Britiske kommentatorer, og kanalen er Kanadisk... 34 har Britisk kommentator også. Er jo ikke Amerikanske kommentatorer noe sted. My bad i så fall, skrev det egentlig før jeg hadde sett noe særlig på kanalen, litt i frustrasjon over at det ALLTID er noe kødd med de kanalene jeg vil se. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Til info så har Get en kampanje med Sumo til 299,- nå. Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Til info så har Get en kampanje med Sumo til 299,- nå. Hvor finner man den kampanjen? Jeg har GET Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Til info så har Get en kampanje med Sumo til 299,- nå. Hvor finner man den kampanjen? Jeg har GET De ringer alle abonnenter i hvert fall. Usikker på om man finner det på noen annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå