Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med SS via Plex i Chromium nettlesere og på chromecast utenfor hjemmenettet?

Bruker den nyeste pluginen, men får følgende melding:

09.20.2017-13.39.png

Fungerer fint når jeg caster til AppleTV i stedet for Chromecast på samme iPad.

Gjelder uansett hvor høy hastighet jeg har på internettet, og samme hvilken lokasjon jeg er på.

Alt fungerer fint internt på samme nett som Plex serveren er.

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med SS via Plex i Chromium nettlesere og på chromecast utenfor hjemmenettet?

Bruker den nyeste pluginen, men får følgende melding:

09.20.2017-13.39.png

Fungerer fint når jeg caster til AppleTV i stedet for Chromecast på samme iPad.

Gjelder uansett hvor høy hastighet jeg har på internettet, og samme hvilken lokasjon jeg er på.

Alt fungerer fint internt på samme nett som Plex serveren er.

Sjekk ut: https://smoothstreams.tv/board/index.php?topic=1468.0 

Pass og på at  settings -> quality -> Video quality er satt til Max... 

Lenke til kommentar

Noen andre som har fått tilsendt spørreundersøkelse fra Tv2 Sumo angående prisnivå på Tv2Sport Premium?

Ble visstnok sendt til både tidligere og eksisterende abonnementer.

Har fått ang. prisnivå på PL på TV2Sumo. Ga tydeleg signal om at det er for dyrt. Endret av Asbjeurn
Lenke til kommentar

For en gangs skyld er det ikke lagg når jeg skal se kamp, men på 108 er lyden så jævlig ute av sync, typ 20 sekunder foran elns. Så nå må jeg se Liverpoolkampen på kanal 17 med amerikanske kommentatorer. Hurra.. Får hvertfall sett uten stopp i det minste, framgang fra de siste kampene.

Men om noen har forslag til andre tjenester så tar jeg gjerne imot. 

Lenke til kommentar

For en gangs skyld er det ikke lagg når jeg skal se kamp, men på 108 er lyden så jævlig ute av sync, typ 20 sekunder foran elns. Så nå må jeg se Liverpoolkampen på kanal 17 med amerikanske kommentatorer. Hurra.. Får hvertfall sett uten stopp i det minste, framgang fra de siste kampene.

17 har Britiske kommentatorer, og kanalen er Kanadisk... 34 har Britisk kommentator også. Er jo ikke Amerikanske kommentatorer noe sted.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

17 har Britiske kommentatorer, og kanalen er Kanadisk... 34 har Britisk kommentator også. Er jo ikke Amerikanske kommentatorer noe sted.

My bad i så fall, skrev det egentlig før jeg hadde sett noe særlig på kanalen, litt i frustrasjon over at det ALLTID er noe kødd med de kanalene jeg vil se. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...