Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Mulig MyStreams er, men de tar vel bare Bitcoin nå.

Protip: Med mindre du bruker tre unike IPer til å se på stream samtidig så anbefaler jeg å splitte kostnadene. Jeg gjør det med en kompis nå og det funker fjell. Ikke at det er så dyrt i utgangspunktet, men greit å slippe unna med halvparten.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Aff... her fungerer det skikkelig dårlig å se fotball i dag. Sitter på jobb, mer enn rask nok linje, for å si det sånn. Likevel stopper det opp alt, alt for ofte, ofte. Oftest er det bare et sekund, men noen ganger opp mot et minutt. Har prøvd både Watford - City og Liverpool - Burnley, og de er like håpløse begge to. Har også forsøkt alle EU-serverene i tillegg til at jeg har samme problemer i Internet Explorer som i Vivaldi.

Virker som det er ren bingo når det fungerer som forventet og når det fungerer håpløst dårlig...

Lenke til kommentar

Kommer med en liten oppsumering av min erfaring med SS det siste mnd. Har testet ut IPTV med gode arferinger. I de siste månedene har jeg opplevd store problemer med SS og lagging på kanaler. Også svært ofte stopper det opp, og kanaler detter ut.

Jeg bruker WEB da de ikke støtter MAG løsning. Usikker på om det kommer med løsning for dette. Har kontaktet de flere ganger ang dette, men det ser ut til at de ikke bryr seg ang å løse server probleme de har . Rett har det komt en del nye servere men føler ikke det har hjulpet særlig mye for min del.

Igår så jeg wat-city via MAG og IPTV i full HD1080p uten en enste lag/kutt eller dropp. Sjekket innom SS og der var det svart skjerm på samme kamp.

Så når leter jeg etter en god IPTV provider for norske kanaler, som leverer HD kvalitet på norske kanaler. Så får SS være backup da jeg liker at du kan se på flere enheter samtidig.

Vil bare dele min erfaringer med SS de siste månedene jeg har opplevd, og kommer nå til å kjøpe IPTV med MAG box. Genialt, og stabilt og enkelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke lenge før SS ryker ut døra her i gården. Makan til ustabil dritt de siste 3-4 kampene jeg har sett. Spesielt Liverpoolkampen i kveld på kanal 120 og siste kamp på 19 var det vel. Prøvd alle serverne både på PC og mobil nå, men enten stopper hele sendinga hvert 3-4 minutt, ellers lagger/bufrer det 3 ganger i minuttet. Er jeg heldig får jeg sett kanskje 5 min om gangen her og der.

Så hvis noen har tips til noen andre tjenester med god kvalitet og som ikke koster like mye som Sumo, så tar jeg gjerne i mot tips!

Edit: Og jeg har 100mbps linje som funker fjell på alt annet og som leverer det den lover på målinger stort sett.

Endret av ErlendRU
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...