indahla Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Kjøpte tilgang til LFC TV GO for noen uker siden. Alle treningskampen er vist der. 53 NOK Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 streamtvnow virker å være nede hos meg. prøvd både i nettleser og gjennom Kodi. Flere som sliter? feilmelding i nettleser er "romaworks.co viderekoblet deg for mange ganger" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg kom inn på nettsida på mobilen min iallfall. Mulig du bør slette cookies og andre midlertidige filer? Ccleaner funker bra. Lenke til kommentar
aegeland Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Dere som bruker SS / mystreams, kan du se alt av premier league, champions league, fa-cup etc der for denne prisen? - Paypal / 6 Month Subscription $75 for each 6 months. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg betaler $32 pr 3 mnd. 1 Lenke til kommentar
aegeland Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ok, har du link for påmelding? Ser at det er $43 for 3mnd på linken som ble postet på forrige side: http://mystreams.tv/?a=register . Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Er gjennom Romaworks som er stengt for påmelding om dagen, så vidt jeg vet. Så antar den linken er eneste mulighet pdd. Med mindre noen vet om noen andre muligheter. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 La inn payment nå og lastet ned Android appen. Om noen andre skulle lure så er det native Chromecast support i den. Funker med andre ord fett å kjøre trådløst fra mobilen til tv Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) well... Er det vanlig at den driver faller ut hele tiden? virker som jeg mister kontakt med streamen støtt. Android problem? edit: endre server gjorde susen. Endret 6. august 2017 av barezell Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Noen som vet hvordan det funker om man vil endre fra 1 mnd termin til 6 mnd termin på betaling? Ser at jeg betaler en god del mer i mnd enn det jeg gjør med feks 6 mnd abbo. Vil den da beregne hvor mye jeg har igjen på nåværende betaling, slik at ikke jeg betaler dobbel for en mnd? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 well... Er det vanlig at den driver faller ut hele tiden? virker som jeg mister kontakt med streamen støtt. Android problem? edit: endre server gjorde susen. Har funnet ut at det å endre server til en i nærheten gjør susen på alle plattformene. Måtte endre server i webspilleren også, ellers var det bare svart skjerm på samtlige kanaler. Samme gjelder Kodi og Android som du nevner. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Hvor bra fungerer Smoothstreams nå? Lest på reddit at de har problemer med servere etter de oppgraderte til 720p 24/7 og at folk faller ut hele tiden. Ustabilt Endret 6. august 2017 av winmedi Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) SS har fungert fint for meg i 1 1/2 år nå, også den siste tiden. Kan telle på en hånd antall ganger det har vært trøbbel. Og da ser jeg 5-6 kamper pr. uke. Ang valg av server er det min erfaring at US fungerer best. Kan være ISP her i Norge har en innvirkning på det. Har Altibox. Endret 6. august 2017 av indahla Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvor bra fungerer Smoothstreams nå? Lest på reddit at de har problemer med servere etter de oppgraderte til 720p 24/7 og at folk faller ut hele tiden. Ustabilt Null problem. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Synes ikke kvaliten på "hd" var så god. Minte om cl på viasat. Noen som har erfaring om det er bedre kvalitet med f.eks kodi? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Det er litt bedre kvalitet på Kodi her, men fortsatt ræva. Minner mer om 480p. HD er ikke bra nok enda dessverre. Endret 6. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Høres bra ut, har kvaliteten på streamene blitt bedre? Har ikke brukt smoothstreams på en stund Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) kodi løsningen har fungert heller dårlig for meg, så jeg har knapt brukt SS på evigheter, vært "støttemedlem". Men nå gikk jeg fra iPhone 7 plus til Galaxy s8+, og i den sammenheng installerte jeg Androidappen og testet chromecast. Etter det har alt gått strålende. Endret 7. august 2017 av AllFather Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Høres bra ut, har kvaliteten på streamene blitt bedre? Har ikke brukt smoothstreams på en stundJeg syns absolutt det! Ser ingen forskjell på Sumo, Viaplay og SS. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå