Jakobk Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Plex har app for Xbox One også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Helt fersk på dette, men tenker fjerne tv kanaler så fort bindingen min på tv2 PL går ut. Har man noen muligheter med mobil/nettbrett og Chromecast med smoothstreams? eller må man kjøre typ kodi eller plex fra pc? Vil se kampene på TV og er ønskelig å slippe å bruke pcen for å gjøre det. Jeg har ofte bare castet Chrome vinduet til Chromecasten, fungerer helt greit. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det vel fortsatt ikke støtte for Chromecast direkte fra mobilen eller nettbrett (iPhone/iPad)? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Må bruke plex eller kodi? Ingen tjeneste med Native chromecast support? Krever alle disse VPN også? edit: trenger ikke være smoothstreams, men en løsing for å se PL. Engelske cuper og CL Endret 8. juni 2017 av barezell Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det vel fortsatt ikke støtte for Chromecast direkte fra mobilen eller nettbrett (iPhone/iPad)? iPhone/iPad vet jeg ikke, men jeg kan caste rett fra Android-appen OG fra webleseren på mobilen hvertfall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Må bruke plex eller kodi? Ingen tjeneste med Native chromecast support? Krever alle disse VPN også? Nettleseren funker vel på Chromecast? Trenger ikke VPN nei. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Må bruke plex eller kodi? Ingen tjeneste med Native chromecast support? Krever alle disse VPN også? Nettleseren funker vel på Chromecast? Trenger ikke VPN nei. Ønsker helst å slippe bruke pcen. altså det går fint, men om jeg kan slippe er det gull Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Du vil ikke bruke Plex, ikke Kodi, og ikke nettleser? Kun chromecast fra nettbrett, eller hva er greia? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 App ala Sumo/viaplay med chromecast support hadde vært gull. Det er jo så behagelig og enkelt Alternativ boks ala Nvidia Shield, kan vel fint kjøre kodi derfra. Hadde bare lyst å sette meg inn i minst mulig og bare ha noe som funker Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Bruker Android-appen, Chromecast funker uten problemer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Da snakker vi kodi Android app sant? Er det den som heter TVMC? Testa den såvidt for lenge siden. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Den nye web-spilleren var ganske grei. Bare testet en liten halvtime, men viker bra. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Da snakker vi kodi Android app sant? Er det den som heter TVMC? Testa den såvidt for lenge siden. Snakker vel om Smoothstreams appen vil jeg tro, uten at jeg har testet det selv. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 heh, prøvde søke på smoothstreams på Google play, men det sier seg kanskje selv at man ikke finner den der Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Du laster ned apk-en fra sida deres Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Du laster ned apk-en fra sida deres Det sier seg vel egentlig selv. Jeg tenkte bare ikke edit: men var det slik at smoothstreams ikke tar inn nye brukere? i så fall hjelper det ikke stort? Endret 9. juni 2017 av barezell Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 MyStreams Har fiksa konto, er jeg safe da om de skulle lukke registreringen? eller må jeg adde en Subscription? Tenker at det ikke er no vits å starte betale før i August om man ikke må Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Ny sesong nærmer seg sakte, så har lest igjennom noen sider i tråden her. Ser at det som anbefales mest er: http://mystreams.tv - her er registrering åpen, kjøres på kodi http://streamtvnow.tv - aner ikke, samme som ovenstående? http://smoothstreams.tv - aner ikke om man får registert seg uten videre? Foretrekker helst å streame fra en nettleser, gjør noen av tjenestene dette, eller må jeg bruke en ekstern boks eller noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå