indahla Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Du må aktivere Flash Endret 22. april 2017 av indahla Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Skulle gjerne fått koblet opp streamtvnow til Plex på samsung tven min. Noen her inne som hadde giddet og gitt en steg-for-steg tutorial på hvordan jeg gjør dette? Hadde vært evig takknemlig! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Sett opp Plex (bare til å installere det på en PC i nettet ditt). Last ned plugin fra StreamTVNow.tv (eller MyStreams) og legg i plugin folder. Se under "Channels" i Plex klienten, hold over Smoothstreams og velg preferanser (tannhjulet). Konfigurer med brukernavn/passord fra Smoothstreams. Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Sett opp Plex (bare til å installere det på en PC i nettet ditt). Last ned plugin fra StreamTVNow.tv (eller MyStreams) og legg i plugin folder. Se under "Channels" i Plex klienten, hold over Smoothstreams og velg preferanser (tannhjulet). Konfigurer med brukernavn/passord fra Smoothstreams. Nydelig, takker! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Rykte om 4k stemmer ikke ut i fra nyere info i tråden. Endret 2. mai 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Noen som vet hva bitrate blir? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Ser smoothstream kommer med 4k senere i år. De driver å tester det nå om dagene, h265/hevc, andre halvdel 2017. Keep us posted! Med 4K blir det SS på meg igjen, garantert. Endret 1. mai 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Ser smoothstream kommer med 4k senere i år. De driver å tester det nå om dagene, h265/hevc, andre halvdel 2017. Hvor har du dette fra? Spurte admins på IRC kanalen deres og da lo de egentlig bare godt. Sa det var for mye problemer med 4K nå, for lite kildemateriale og at de ikke kødder med Sky og BT (og om jeg leste det riktig virket det som det var dette siste punktet som var det viktigste). Endret 2. mai 2017 av KANE2009 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) En kompis som fortalte det, hvor han har det fra er jeg faktisk ikke sikker på, men mulig han er feilinformert. Vil jo anta at info fra admin hos smoothstream er mer troverdig, så fjerner info fra tidligere innlegg om dette. Endret 2. mai 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Hmm. Veldig rart dette her. Får litt forskjellig svar fra forskjellige admins. Fikk nå fra @Matador: no testing for 4K yet.. will be much later in the year Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Kan jo godt hende han kompisen din kjenner en av admins og at de har begynt å teste 4K men vil ikke gå ut med det offentlig for å ikke irritere broadcasterne ytterligere. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Får se på det som en positiv overraskelse om SS kommer med det i løpet av året Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Yes. Blir jo det. Er så ekstremt fornøyd med SS at det har ikke så mye å si for meg om det kommer 4K iløpet av året uansett, men om det skulle komme så blir lommeboka mi tom ganske fort! Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) SS via kodi er helt blank.. ingen schedule.. hverken via androidbox ellerpc...noen tips? funker nå Endret 7. mai 2017 av sveiuvik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) SmoothStreams (og partnersidene) får ny web-spiller straks. Den er i beta nå, og inkluderer muligheten for å se flere streams samtidig: Endret 7. juni 2017 av MartinF Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det så veldig praktisk ut! Liker designet godt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Helt fersk på dette, men tenker fjerne tv kanaler så fort bindingen min på tv2 PL går ut. Har man noen muligheter med mobil/nettbrett og Chromecast med smoothstreams? eller må man kjøre typ kodi eller plex fra pc? Vil se kampene på TV og er ønskelig å slippe å bruke pcen for å gjøre det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Er en egen app til Android hvertfall, med Chromecast Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Du har ikke Samsung smart TV? Plex innebygd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå