Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett opp Plex (bare til å installere det på en PC i nettet ditt). 

Last ned plugin fra StreamTVNow.tv (eller MyStreams) og legg i plugin folder.

Se under "Channels" i Plex klienten, hold over Smoothstreams og velg preferanser (tannhjulet). Konfigurer med brukernavn/passord fra Smoothstreams.

Lenke til kommentar

Sett opp Plex (bare til å installere det på en PC i nettet ditt). 

Last ned plugin fra StreamTVNow.tv (eller MyStreams) og legg i plugin folder.

Se under "Channels" i Plex klienten, hold over Smoothstreams og velg preferanser (tannhjulet). Konfigurer med brukernavn/passord fra Smoothstreams.

Nydelig, takker!

Lenke til kommentar

Ser smoothstream kommer med 4k senere i år. De driver å tester det nå om dagene, h265/hevc, andre halvdel 2017.

Hvor har du dette fra? Spurte admins på IRC kanalen deres og da lo de egentlig bare godt. Sa det var for mye problemer med 4K nå, for lite kildemateriale og at de ikke kødder med Sky og BT (og om jeg leste det riktig virket det som det var dette siste punktet som var det viktigste).

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

En kompis som fortalte det, hvor han har det fra er jeg faktisk ikke sikker på, men mulig han er feilinformert. Vil jo anta at info fra admin hos smoothstream er mer troverdig, så fjerner info fra tidligere innlegg om dette.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt fersk på dette, men tenker fjerne tv kanaler så fort bindingen min på tv2 PL går ut.

Har man noen muligheter med mobil/nettbrett og Chromecast med smoothstreams? eller må man kjøre typ kodi eller plex fra pc? 

Vil se kampene på TV og er ønskelig å slippe å bruke pcen for å gjøre det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...