Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men dette opplegget her må vel befinne seg i en eller annen "gråsone"? Hadde det ikke vært for samboeren hadde ihvertfall jeg plombert tven og kasta kabel TV abbo nå. Netflix og det her så trenger ikke jeg mer :)

Å "se på" stream er lovlig i Norge. Å tilby stream er ulovlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problem. Ingen løsning... :(

SS kom med en ny plugin i går. Har ikke vært oppdatert siden i høst. Nå fungerer alt hos meg etter jeg la inn den nye.

Har du link til ny plugin?

Bruker du Samsung TV?

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Krise! 

Har linket opp streamtvnow til min samsung smart tv med plex de siste månedene uten noen problemer. Når jeg nå skal se på en channel så får jeg bare meldingen "the requested stream could not be found". Skjedde sist uke. Kjedelige greier. 

Hva kan årsaken til dette være?  Noen her inne med potensielle løsninger?

PS: lastet ned en ny plugin nå, men til ingen hjelp. Også avinstallert plex både på mac og på samsung tven. 

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe?

Prøver å få inn SS via smoothstreamplayer eller kodi(helix gr.android nettbrett v.4.4.2)

på smoothstreamplayer får jeg kun blanke sider der man normalt velger kanaler...

Prøver jeg via kodi helix så får jeg ikke valget "install from repository"

er et nettbrett fra 2014, så etter d jeg har funnet ut kan det kun kjøres helix-versionen...

Lenke til kommentar

Har dessverre sagt opp nå. For ofte dårlig kvalitet, litt ustabilt og sjelden SkySports. Er avhengig av at ting bare funker overalt, så greier meg med Sumo. Orker ikke rote og styre, eller risikere å gå glipp av kamper for noen få hundrelapper. Eurosport-kanalene og Viaplay har jeg gratis, selv om sistnevnte er en elendig tjeneste så får det gå. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare jeg som har problemer med SS akkurat nå? 

Uansett kanal, server og spiller:
Error loading player:
No playable sources found

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...