indahla Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Men dette opplegget her må vel befinne seg i en eller annen "gråsone"? Hadde det ikke vært for samboeren hadde ihvertfall jeg plombert tven og kasta kabel TV abbo nå. Netflix og det her så trenger ikke jeg mer Å "se på" stream er lovlig i Norge. Å tilby stream er ulovlig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Samme problem. Ingen løsning... SS kom med en ny plugin i går. Har ikke vært oppdatert siden i høst. Nå fungerer alt hos meg etter jeg la inn den nye. Har du link til ny plugin?Bruker du Samsung TV? Endret 1. april 2017 av indahla Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Samme problem. Ingen løsning... SS kom med en ny plugin i går. Har ikke vært oppdatert siden i høst. Nå fungerer alt hos meg etter jeg la inn den nye. Har du link til ny plugin?Bruker du Samsung TV? http://streamtvnow.tv/?page_id=82 (Se under punkt 4. ) Jeg bruker bare pc da jeg har den koblet på tven. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Har lagt inn den nye plug-in'en for Plex, men får ikke opp noe under Categories, Schedule eller Channels. Tips? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Du har restartet Plex media server? Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Krise! Har linket opp streamtvnow til min samsung smart tv med plex de siste månedene uten noen problemer. Når jeg nå skal se på en channel så får jeg bare meldingen "the requested stream could not be found". Skjedde sist uke. Kjedelige greier. Hva kan årsaken til dette være? Noen her inne med potensielle løsninger? PS: lastet ned en ny plugin nå, men til ingen hjelp. Også avinstallert plex både på mac og på samsung tven. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Noen som vet hvilken kanal på SS Juva-Barca går på? Jeg får ikke opp EPG'en. Må inn med brukernavn/passord.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 11th 14:45-16:45 | #05 | UCL: Juventus vs Barcelona (05 (HQLQ / US) ; 109 (UK) ; 01 (720P / US) ; 21 (HQLQ / CA) ; 89 (DE) ; 92 (UK) ; 78 (720P / CA) ; 73 (HQLQ / ES) ; 72 (720P / ES)) Du trenger ikke brukernavn og passord for å se schedulen. http://guide.smoothstreams.tv/list.php? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Takk for oversikten. Når jeg prøver linken din får jeg denne: Har forsøkt med samme brukernavn/passord som på SS. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Wat. Prøvde linken i en incognito-tab tidligere i dag. Da funket det som bare faen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Wat. Prøvde linken i en incognito-tab tidligere i dag. Da funket det som bare faen.Var sånn for noen dager siden også.. =( Får du samme feil nå? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Fungerer plutselig nå igjen... Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Noen som kan hjelpe? Prøver å få inn SS via smoothstreamplayer eller kodi(helix gr.android nettbrett v.4.4.2) på smoothstreamplayer får jeg kun blanke sider der man normalt velger kanaler... Prøver jeg via kodi helix så får jeg ikke valget "install from repository" er et nettbrett fra 2014, så etter d jeg har funnet ut kan det kun kjøres helix-versionen... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Hva gjør dere nå som sesongen snart er over og behovet for SS ikke kommer til å melde seg på en stund? Fortsetter dere å betale? Mister man ikke kontoen om man ikke betaler? Endret 21. april 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg har en haug med andre idretter jeg følger med på, så jeg fortsetter selvfølgelig å betale. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Har dessverre sagt opp nå. For ofte dårlig kvalitet, litt ustabilt og sjelden SkySports. Er avhengig av at ting bare funker overalt, så greier meg med Sumo. Orker ikke rote og styre, eller risikere å gå glipp av kamper for noen få hundrelapper. Eurosport-kanalene og Viaplay har jeg gratis, selv om sistnevnte er en elendig tjeneste så får det gå. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Stanley Cup playoffs er i gang, og bare det er valuta nok for penga til at jeg vil fortsette. Enda til gode å gå glipp av en kamp eller plages med dårlig kvalitet her. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Jeg også forsåvidt. Har ikke gått glipp av kamp denne sesongen. Forrige sesong derimot hadde jeg sumo i starten, og da misset jeg vel 2 matcher. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Bare jeg som har problemer med SS akkurat nå? Uansett kanal, server og spiller:Error loading player:No playable sources found Endret 22. april 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå