MartinF Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Det er separate tjenester, bare samme folket som driver det. Det er ikke meningen at du skal ha tilgang på mystreams. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Så med andre ord jeg var kastet bort penger siden den gamle løsningen er borte? Ble jo nettopp fornyet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Var vist bare Chrome som tvang på https, når jeg brukte en annen browser fungerte siden fortsatt. Så da var kodi plugin tilbake. Lenke til kommentar
TEG84 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Noen som kan forklare meg hvordan man streamer(airplay) streamtvnow fra iphone/ipad til apple-tv 4? Hvordan setter man opp dette enklest mulig Det er sikkert beskrevet mange ganger på denne tråden, men... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Gå inn på siden via nettleser - skroll ned og klikk på symbolet for iPhone/iPad. Du kommer da inn på en nettside satt opp for iPhone/iPad som er ganske selvforklarende. Det kan være litt stress å skrolle i schedule her, men du finner ut av det. Lenke til kommentar
TEG84 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Gå inn på siden via nettleser - skroll ned og klikk på symbolet for iPhone/iPad. Du kommer da inn på en nettside satt opp for iPhone/iPad som er ganske selvforklarende. Det kan være litt stress å skrolle i schedule her, men du finner ut av det. ja dette er greit. for et par måneder siden var det ingen problem å linke opp mot tv'en via airplay. Nå er ikke dette mulig (har apple tv 4). er det bare meg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ah - da er ikke mine erfaringer noe verdt. Bruker bare iPad/iPhone som egen skjerm. På TV bruker jeg utelukkende Kodi. Lenke til kommentar
TEG84 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ah - da er ikke mine erfaringer noe verdt. Bruker bare iPad/iPhone som egen skjerm. På TV bruker jeg utelukkende Kodi. Har du en eldre generasjon apple tv? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Har brukt smoothstreams via Plex en god stund og aldri hatt problemer. Men plutselig har jeg fått et problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. Går jeg inn på channel så får jeg opp Smoothstreams, og jeg får opp schedule og alle kanalene. Men prøver jeg å se på en av kanalene kommer det bare et loading symbol som går og går, og musa forsvinner over området der bildet skulle kommet. Har prøvd å reinstallere Plex uten hell, og har også testet med en eldre version av Plex Media Server. Da får jeg opp rammen der bildet skal være, men den loader en liten stund før jeg får feilmeldingen " m3u8 404 not found". Prøver jeg å gå inn fra andre enheter enn stasjonære pcen som kjører Plex serveren så får jeg bare feilmelding om at server ikke kan nås for øyeblikket. Føler jeg har testet det meste nå, og lest rundt på nett uten å finne noe vettugt svar. Har noen her inne opplevd samme problem, og evt funnet en løsning på dette? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Samme problem. Ingen løsning... Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 https://www.theguardian.com/football/2017/mar/29/premier-league-illegal-streaming-tv-audiences De kunne jo begynt hos seg selv da, og tatt en titt på hvilke beløp de krever for rettighetene. Det koster flesk, og distributørene må prise tjenestene deretter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Har dere prøvd å legge inn Smootstream/Mystream-plugin på nytt? Det pleier å løse mine problemer med Plex. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 https://www.theguardian.com/football/2017/mar/29/premier-league-illegal-streaming-tv-audiences "Kodi boxes" ... LOL! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Lite tips om noen ønsker å spare penger på sumo den neste måneden, jeg fikk en mail fra sumo hvor de tilbydde en måned gratis abonnement i dag, kan være verdt å sjekke innboksen før tilbudet går ut 10. April. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Samme problem. Ingen løsning... SS kom med en ny plugin i går. Har ikke vært oppdatert siden i høst. Nå fungerer alt hos meg etter jeg la inn den nye. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Har akkurat installert smootshtreams til plex nå. Får logget inn og alt på plex-appen på tv-en, men får bare connection failed når jeg prøver en channel? Tips? Sikkert et eller annet feil i oppsettet mitt.Håper jeg får det til å virke greit selv om både TV og serveren er trådløse mot router. edit: Glem det. Måtte velge server så klart, den sto på "none". "Random" er vel ok? Ser ut til å fungere helt nydelig mot nye Samsung TV-en min. Men dette opplegget her må vel befinne seg i en eller annen "gråsone"? Hadde det ikke vært for samboeren hadde ihvertfall jeg plombert tven og kasta kabel TV abbo nå. Netflix og det her så trenger ikke jeg mer Endret 1. april 2017 av Niram Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Nydelig bilde! Krystallklar HD og null bufring! Dette kan man like! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Så på Liverpoolkampen på Kodi i dag, og da hoppet den ut til tv-guiden med jevne mellomrom. Er dette et serverproblem mon tro? Hadde på EU Random, men satte på Amsterdam serveren i 2.omgang og da virka det mer stabilt. Lurer på om dette er grunnen til at jeg ikke får tatt opp hele kamper også. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Så på Liverpoolkampen på Kodi i dag, og da hoppet den ut til tv-guiden med jevne mellomrom. Er dette et serverproblem mon tro? Hadde på EU Random, men satte på Amsterdam serveren i 2.omgang og da virka det mer stabilt. Lurer på om dette er grunnen til at jeg ikke får tatt opp hele kamper også.Det er mulig. Så selv på via Kodi, men dette hendte ikke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå