Aleks Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ja, hadde vært topp om du kunne sjekket for sikkerhets skyld før jeg kjøper, Niko. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Funker ikke med hverken Hola, Media Hint eller SmartDNS for meg nå. Jævlig synd. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Blir vel å investere i SmartDNS da eller? Det funker ikke sant? SmartDNS fungerer heller ikke lenger, nei. "There are no safeguards and there are unlikely to be any cast-iron solutions from our side. Al Jazeera have been aggressively blocking access to their service - as they're well within their rights to do - and at present the site remains incompatible with SmartDNS. We're monitoring and staying appraised of the situation, but that is all for the present time." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Så kjedelig. Så det er ingen måte å få brukt AJ nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hører at Unotelly skal fungere. Skal se litt på det nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det funket! Gratis de første 8 dagene også så det er bare å prøve. Enkelt å sette opp, bare å følge guiden på siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Unotelly opererer på samme prinsipp som SmartDNS, hvor du får en DNS-kode som er "åpen" kontra en stedsspesifikk, regner jeg med? Verdt et forsøk, men det blir vel ikke lenge til det også blir blokkert om det funker. e: Da prøver jeg det selv, Aleks. e2: Unotelly funker for meg også nå. Deilig, enn så lenge. Endret 21. september 2013 av niko. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Kan også bruke VPN tjensester med arabiske servere. Fugerer fin her! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Nå funker Hola igjen. Bare kjipt at det skal være så mye frem og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Nå får jeg det ikke til å funke igjen... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Unotelly ser ut til å funke da. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Unotelly funker her nå, hakket noe forferdelig tidligere idag på en random tennis match. Fungerer greit nå med Valenciennes - Paris SG, ikke HD, men brukbar kvalitet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kampen går ikke på en HD kanal så det er ikke så rart. 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det kan ha noe med saken å gjøre ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Gir snart opp hele greia. Alt for ustabilt. Vært lagg hele veien nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Ble perfekt når jeg tok den tyrkia-serveren på unotelly. Håper det er løsningen. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Noe nytt her? Er det noe poeng i å skaffe seg en ny måned? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Har fungert så og si smertefritt de siste ukene. Har fått en error som heter noe ala fairusebreach et par ganger som kan være irriterende, men jeg fortsetter ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå