Bness Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hei Er ute etter en app jeg kan bruke i jobbsammenheng. Krav: Kunne dele filer og tekst, Må kunne kjøres på android og iphone. Må være en administrator. Gjerne kunne kommentere felles meldinger. Noen som vet om det finnes noe slik? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kva funksjoner tenker du at denne administratoren skal ha? Og kva legger du i å kommentere felles meldinger? At det skal være mulig å legge til kommentarer til filene som alle kan lese, eller at det skal være ein slags form for chat funksjon i appen? Det fyrste som slår meg er dropbox. Der kan du opprette mapper som berre enkelte inviterte brukere får lov til å lese og opprette nye dokumenter. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 https://rizzoma.com/ kunne kanskje vært noe, men tror ikke de har fått app til iOS enda. Lenke til kommentar
Bness Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Kva funksjoner tenker du at denne administratoren skal ha? Og kva legger du i å kommentere felles meldinger? At det skal være mulig å legge til kommentarer til filene som alle kan lese, eller at det skal være ein slags form for chat funksjon i appen? Det fyrste som slår meg er dropbox. Der kan du opprette mapper som berre enkelte inviterte brukere får lov til å lese og opprette nye dokumenter. Admin trenger ikke ha andre egenskaper enn å kunne legge til/slette brukere. Det trenger ikke være chat funksjon, men det hadde vært veldig greit. Å kommentere på filer/innlegg er et must. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå