yrat Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ubisoft satser på å tekkes både snikeglade og actionfans. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Forholder meg skeptisk til dette spillet, selv om jeg leser et par små positive glimt. Liker heller ikke at de har byttet ut Michael Ironside. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Gleder meg. Har alltid likt Splinter Cell spillene og dette blir mest sannsynlig ikke et unntak. Håper de bruker lang tid på dette spillet slik at alt blir skikkelig polert og at vi får servert en god og lang story. SC: Conviction er veldig kort. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sjarmerende hvordan Sam plutselig har blitt 25 år yngre... Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Men, hvor er stemmen til Michael Ironside blitt av....? Det blir ikke Sam Fisher uten stemmen hans. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Skal ignorere "Splinter Cell" biten, og late som det bare heter Blacklist. Ser gøy nok ut, så lenge det ikke går for å være Splinter Cell spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Dette blir nok Conviction 2 snarere enn mer Splinter Cell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå