DiFronzo Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hei, Jeg har nå nylig satt opp to Evga GTX 670 i SLI. Men får opp at jeg mangler SLI-kontaketen. Jeg har på en SLI-kontakt som fulgte med hovedkortet så dette er veldig merkelig. Har også prøvd å bytte plasser for SLI-kontakten også. Jeg legger ved noen bilder om det skulle hjelpe noe. Jeg får altså ikke skrudd det på ---- Jeg er takknemlig for alle mulige forslag til å fikse dette problemmet Endret 17. juli 2013 av DiFronzo Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg hadde nesten et lignende problem, hos meg hjalp det og avinstallere og reinnstalere driverene. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Prøvd å ha begge skjermer på et kort? Usikker på om det har noe å si da jeg alltid har hatt det. Lenke til kommentar
DiFronzo Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Etter å ha reinstallert skjermkort drivern for andre gang..VIRKET DET!! Tusen takk for hjelpen :DD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå