Bragesn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Er det mulig og starte opp catchgamer igjen? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Hele portalen Catch-Gamer eies i dag av de ansatte under driftsselskapet Recoil AS." Sitert wiki. Du kan jo høre med eierne om hva som skal til for å få det i gang igjen. Lenke til kommentar
Bragesn Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Ok takk. Men hvordan kan jeg kontakte dem? Endret 17. juli 2013 av Bragesn Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Søk på firmaet i Brønnøysundregisteret eller på gulesider. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hva skal vi med det? CS miljøet er dødt med min generasjon, og ingen bryr seg lenger. 2 Lenke til kommentar
Bragesn Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Hva skal vi med det? CS miljøet er dødt med min generasjon, og ingen bryr seg lenger. Det er en del norsker som spiller cs:go, har sett de spilt på www.hltv.org Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Og derfor trenger du en svær spillportal lagd for cs 1,6? Lenke til kommentar
Bragesn Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Og derfor trenger du en svær spillportal lagd for cs 1,6? Nei hadde bare vorre artig om de hadde starter opp igjen Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 never gonna happen. Lenke til kommentar
KenSogge Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hei, Alt er mulig, men ja. Var CS1.6 admin hos CG i en del år, og slik oppfattet jeg det: Det var folk høyt oppe i CG som hadde veldig lyst å holde portalen oppe, men problemet var at det virket som om eierne hadde gitt opp (og det skjedde ikke i år, det er det mange år siden de gjorde). Var også nytteløst for oss andre å drive en gamingportal som falt fra hverandre dag for dag (vi mistet servere, tilgang osv) Det var en dialog, men den summen som Recoil AS ville ha, var (dette er en stund siden 1-2år, om ikke lengre) ganske høy. Og siden det er vanskelig å tjene mye penger på ett sånt community, ble det vanskelig å gjennomføre. Men ja, har du nok av penger, de rette folkene med deg og MYE driv, så er det mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå