Norlig Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 har N56U, men bruker ikkje AIcloud, er eg fortsatt utsatt for risiko? Lenke til kommentar
oksymoron Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 De er jo fremdeles utsatte for WPS angrepet da.. DET er det ingen overskrifter om..? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 WPS bør bare skrus av uansett... Fundamentalt dårlig idé fra starten av å ha en pinkode som kan trumfe passord. Om man ikke hadde kjørt validering som i praksis gir 11 000 kombinasjoner, så hadde noen garantert funnet en eller flere produsenter hvor pinkodene ikke er tilfeldig generert. Lenke til kommentar
nicholas9588 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Gjelder det for "Dark Knight" også ? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg har en Asus RT-AC68U inne på bestilling...kan jeg gå utifra at RT-AC68U ikke er utsatt for denne risikoen? Jeg har pr. i dag ikke noen planer om å kjøre noen som helst form for wifi via den. Endret 13. oktober 2013 av PaladinNO Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Noen som faktisk bruker AiCloud? Mener å huske at disse AICloud alternativene var aktivert som default uansett om man hadde brukt AICloud eller ikke.. sikkert for enkelhetsskyld om man skulle ønske å bruke funksjonen. Og med mindre man brukte funksjonen og dermed gjerne opprettet en konto/endre passord ELLER man skrudde den av så var sikkerheten.. svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå