bokstavkjeks Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg skal kjøpe meg en ny gaming PC og har valgt alle delene bortsett fra kabinettet, her er jeg helt grønn. Kunne tenkt meg noen pekepinner på hva jeg bør se etter og hva jeg bør holde meg unna. Gjerne noen anbefalinger av spesifikke kabinett. I tillegg lurer jeg på om det er verdt det å investere i vannkjøling? Oppsettet mitt er ikke så ekstremt at jeg tror det kommer til å slite med å bli veldig varmt, but still... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
xeye Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du må nesten komme med litt info om hvilke komponenter du skal ha i kabinettet. Og hvilken størrelse du ser etter. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kabinett er egentlig akkurat det samme hvilket. Stort sett alle midi tower kabinett slulle passe. Men vær så snill, ikke kjøp define R4. Det er jo så mange som har det. Vent litt med vannkjøling du. Om du ikke har planer om noen sinnsyk overklokking er det ikke verdt det. Jeg ville ikke valgt noe billigere enn dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=769204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå