Jentungen2 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Maritime detaljer I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Et poetisk uttrykk i all sin enkelhet. Liker detaljene og selv om jeg vanligvis ikke er noen stor tilhenger av vignetter, synes jeg at vignetten i dette tilfelle er med å tilføre bildet det lille ekstra. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fint kunstnerisk utrykk! Likar høgdeformatet vignetten som wasco nemner Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Et poetisk uttrykk i all sin enkelhet.Liker detaljene og selv om jeg vanligvis ikke er noen stor tilhenger av vignetter, synes jeg at vignetten i dette tilfelle er med å tilføre bildet det lille ekstra. . Takk for tilbakemeldingen Wasco, var bitte litt usikker på vignettringen selv, har ikke noe å skjule langs etter kantene av bildet, kjente bare på at jeg syntes det kanskje bidro positivt , men man vet aldri hva betrakterne ser og det er jo noe av spenningen i dette :-) Endret 17. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Fint kunstnerisk utrykk! Likar høgdeformatet vignetten som wasco nemner . Tusen takk for det Magnar :-) Bildet er i utgangspunktet tatt i høydeformat og har i ettertid beskjært og prøvd det 360 grader rundt for å se hva som passet best og kom ut med den originale igjen, kjettingen kunne i hvertfall ikke komme ut/inn ovenifra Endret 17. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dette var kreativt nr 2. Artig bilde. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Dette var kreativt nr 2. Artig bilde. . Tusen takk for det, hyggelig å høre Endret 17. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg