Gouldfan Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er PCM innstilling i playstation 3 sier jeg!!! Sikkert... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er PCM innstilling i playstation 3 sier jeg!!! Sikkert... Det er det, men jeg har ikke sett noen innstillinger for å låse den til to kanaler. S/Pdif standarden støtter kun to kanaler pcm Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er det, men jeg har ikke sett noen innstillinger for å låse den til to kanaler. S/Pdif standarden støtter kun to kanaler pcm Easy, dersom du ikke har flerkanals så mikser Yamaha om til tokanals. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Easy, dersom du ikke har flerkanals så mikser Yamaha om til tokanals. Gjorde de det med *63 serien? Jeg vet at de gjør dette med *67 og nyere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Gjorde de det med *63 serien? Jeg vet at de gjør dette med *67 og nyere. Gjorde det med 661 og gjør det med min 1900. Ikkeno problem. Jeg tror trådstarter har tatt den velkjente -glemte å stille om fra bitstream til PCM i Playstation 3 menyen bommerten. Men det er bare gjetting. Men svært sannsynelig. Yamaha er enkel i bruk, plug and play, så jeg tror ikke det er den. Tror heller ikke at lyd fra Tv til Bose gir særlig pekepinn på hvordan lyden er. Får trådstarter igang Yamaha med Bose så blir det enklere å vite hvordan lyden blir. Tv har ofte dårlig lydkort og er ofte lite egnet. Yamaha har en ganske grei Dac derimot. Endret 20. juli 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
vede Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Det var ikke innstillingene i PS3 da jeg har prøvd alt der. Men har returnert anlegget og fått pengene igjen. Men takk for allchjelp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå