baguett Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Tenkte å bygge en bassekasse i sommer for å ha noe produktivt å gjøre. Kjøper mye mulig en Passat om noen dager og hvis det ikke er anlegg i den så blir jeg å ordne ett. Men usikker på hvilket stoff som skal rundt kassa, var å så på en slik hos biltema, men den virket alt for tykk, eller er det bare noe jeg tror? Hvis noen vet om billige basselementer, terminaler (ikke banan) og forsterker send gjerne link Endret 17. juli 2013 av baguett Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du kan godt bruke teppe, bare vær obs på at noen typer loer mer enn andre. Usikker på kvaliteten på Biltemas teppe. Ellers kan du jo i praksis bruke nesten "alt", kassa skal jo uansett stå fast i bagasjerommet. Teppe, vinyl, skai, ekte skinn, Warnex... Speakon er mine favoritterminaler. Solide, billige, lett å koble av og på og kommer med 2, 4 eller 8 poler Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Mye å velge i her ser jeg, takk for hjelpa Speakon så også veldig lettvindt ut! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Biltemateppe funker helt fint, og det er ikke tykkt. Har brukt det på haugevis av kasser selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå