Gå til innhold

[Løst] Nikon D3200 et bra valg?

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter her å vurderer å kjøpe mitt første kamera, og lurer på om Nikon D3200 er et bra valg? Etter som dette blir mitt første kamera så vil jeg ikke bruke mer enn 3500 kr. Det jeg også lurer litt på hvilket minnekort som er anbefalt og hvor mange bilder får man tatt med 32 GB sånn ca?

Takker for alle svar som fører meg nærmere et kjøp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper jeg blir fornøyd siden dette ble litt dyrere enn planlagt. :p

Blir du ikke fornøyd er det ikke kameraet/objektivet sin skyld for å si det sånn :)

Skal du få maks utbytte av et speilrefleks må du sette deg inn i bruken, begynn med å laste ned manualen og les den, etterhvert kan du lage en tråd her på forumet hvis bildene ikke blir helt sånn som du forventet og ikke vet årsaken så skal vi hjelpe deg.

Husk og formater kortet i kameraet og gjør det ofte.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera! Du får veldig mye kamera for pengene med den pakken. Du mister litt megapixler, men får flere knapper, vridbar skjerm og et mer fleksibelt objektiv som er langt viktigere. Anbefaler deg å gå gjennom manualen og søke/stille spørsmål om blender/lukketid/ISO/osv. på forumet. Foto.no er også et veldig godt sted for nybegynnere og mange akambrukere er også aktive der, i tillegg til at du finner et godt bruktmarked når du etterhvert får lyst på nytt glass.

Blir ikke bildene som du ønsker, er det nok lite trolig kameraet som er problemet her ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...