Dazem Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har et problem med routeren min.. jeg og min bror er iherdige spillere på Counter-Strike. Vi ha akkurat fått ADSL og kjøpt oss en router http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Det som er realistiske problemet her er jo da at f.eks når jeg er inne på CS så kommer da min bror og skal også spille.. Da han holder på å connecte så blir jeg koblet ut akkurat i det når han kommer inn.. Vet dere hvordan jeg kan fikse dette problemet?? Noen som har peil på hva slags instillinger jeg må gjøre for å kunne spille CS samtidig.. PS firewall er slått av!!! Og seff alle kablene er koblet riktig og det virker at begge er inne i internett på vanlig måte!!!!! Så jeg mistenker at det er noen instillinger i routeren som jeg har oversett!!! PLZ Hjelp meg!!!!! Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Er drittlei av dårlige topic's Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Gjett 3 ganger hvorfor jeg stenger denne tråden? Svar: dårlig topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg