Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når/hvordan skal man fortelle at man har barn?

Anbefalte innlegg

Her høres det ut som du møter feil menn. De fleste (litt eldre menn) jeg kjenner, har ikke noe problem med at en kvinne har barn fra tidligere - så lenge hun er en fantastisk person. Mange av de er også sammen med kvinner med barn fra tidligere forhold. Kanskje de karene du prøver deg på er veldig ung?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

@Vanvittige Sky: Ja dette tipset har jeg observert flere ganger på forumet her, men for min del virker det hyklersk å skulle delta på noe jeg ikke interesserer meg for med det formål å skaffe en partner. Hva gjør jeg når målet er nådd, og vi deler en interesse sammen som jeg ikke har lyst til å følge opp? Anonym poster: bef7ed552d4257213de1e5e384e102f2

Ja jeg har ganske enkelt "ståltro" på den oppskriften, og forpester gjerne forumet med sånt ... :p

Mitt poeng er at i sånne miljøer finner man individer med større evne til å vise "betingelsesløs kjærlighet", akkurat den typen kjærlighet som foreldre har overfor sitt avkom. Og når mennesker altså evner å vise den typen kjærlighet overfor helt fremmede, så tipper jeg at de samme menneskene ville ha langt lavere terskel for å klare å akseptere og elske et "ukjent" barn

:)

Lenke til kommentar

Her høres det ut som du møter feil menn. De fleste (litt eldre menn) jeg kjenner, har ikke noe problem med at en kvinne har barn fra tidligere - så lenge hun er en fantastisk person. Mange av de er også sammen med kvinner med barn fra tidligere forhold. Kanskje de karene du prøver deg på er veldig ung?

TS er en mann på 29 år..

Lenke til kommentar

Ja jeg har ganske enkelt "ståltro" på den oppskriften, og forpester gjerne forumet med sånt ... :p

Mitt poeng er at i sånne miljøer finner man individer med større evne til å vise "betingelsesløs kjærlighet", akkurat den typen kjærlighet som foreldre har overfor sitt avkom. Og når mennesker altså evner å vise den typen kjærlighet overfor helt fremmede, så tipper jeg at de samme menneskene ville ha langt lavere terskel for å klare å akseptere og elske et "ukjent" barn

:)

Du hopper over hovedinnvendingen hans, nemlig at det føles falskt å involvere seg i i utgangspunktet uinteressant frivillig arbeid med det mål å sjekke damer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...