Gå til innhold

Overvåknings-kamera

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et godt overvåknings-kamera.

Har vært endel tyveri i området, så vil gjerne overvåke og få filmet hvis noen tar noe hos oss. Dette gjelder området ved inngangsparti. Lovlig iom jeg skal kun filme på min eiendom.

Må være/ha:

Bevegelses-sensor

Lagring internt/kort (hadde det vært mulig med å synce mot dropbox o.l hadde det vært bra i tillegg)

Godt bilde - også når det er litt mørkt

Trådløst

Forholdsvis lite i størrelse.

Håper på:

Ved utløsing av sensor, så overføres dette automatisk til mobil/nettbrett/pc, slik at man ser hva som skjer. (samt lagres på kamera og dropbox)

Aller helst skulle det vært at man har mulighet for å se bildet når man vil, mens det kun lagres ved utslag av sensor.

Noen forslag, som ikke koster skjorta?

Edit: skal monteres opp innendørs, så trenger ikke være vannsikkert elns

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, som jeg har nevnt mange ganger før: http://www.clasohlson.com/no/Logitech-Alert-750e-overv%C3%A5kningskamera/Pr364498000 Denne gjør alt det du er på jakt etter.

Videostrøm kan også fanges via VLC og taes opp der. Ellers spiller den bare inn ved bevegelse. Kamera kan poste direkte på nettet, epost, live osv.

Dette er kameraet for de som ønsker topp bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Dette er kameraet for de som ønsker topp bildekvalitet.

960 x 720 pixler

Vil ikke påstå at det er "Topp kvalitet".

Ville heller ha kjøpt feks:

flere kameraer til 500kr - 1000kr stk (IP Kamera selvfølgelig), så bruk program som feks iSpy. Der kan du lage en fin oversikt hvor du kan legge på sensorer osv..

Eneste ulempen er at PCen må stå på. Men da trenger du hvertfall ikke krav til at kameraet har SDkort osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...