Vixt Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg skal snart selge bilen grunnet studier, og har dermed ikke tenkt å inngå en ny avtale med autopass. Jeg har nå fått purring på å betale denne, selv om det er saldo på den som kommer til å holde til jeg for solgt den. Forfallsdatoen er 18.07. Hvis jeg ikke betaler den, vil det da gå til inkasso? Jeg har jo fremdeles saldo på brikken? Skjønner ikke helt dette her.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kontakt selskapet du har avtale hos, de er best til å svare. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dersom du har hatt 40% forskuddsavtale og ikke sagt denne opp innen 30/06-2013 og beløpet nærmer seg 500 på konto er det helt rett at du skal ha fått en faktura på 2000,-. Dersom du skal kvitte deg med bilen ville jeg bare ringt til dem og satt opp en 10% etterskuddsavtale som de da krediterer deg med resterende beløp. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg flytta og glemte å melde adresseendring på min brikke.. En noe ulik situasjon, men jeg da jeg ringte dem viste det seg at jeg lå noen hundre i minus. Hadde dog ikke fått noe økonomisk krav som purring eller inkasso på meg, men for å opprettholde avtalen måtte jeg sette inn 2000 spenn så fort jeg kunne. Når du leverer fra deg brikken skal du jo også få depositumet på 200 tilbake. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg flytta og glemte å melde adresseendring på min brikke.. En noe ulik situasjon, men jeg da jeg ringte dem viste det seg at jeg lå noen hundre i minus. Hadde dog ikke fått noe økonomisk krav som purring eller inkasso på meg, men for å opprettholde avtalen måtte jeg sette inn 2000 spenn så fort jeg kunne. Når du leverer fra deg brikken skal du jo også få depositumet på 200 tilbake. Dette depositumet, når betalte du det? Jeg har ikke måtte betale noe sånt enda? :S Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Depositum betaler man i det man får brikken utlevert. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Depositum betaler man i det man får brikken utlevert. Fikk ny brikke i posten for en uke siden og har ikke mottatt noe regning enda. Dukker vel opp da sikkert. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Depositumet er en sum på 200 som kommer på første faktura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå