Hardebra Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg har kjøpt en TP-Link TL-WA730RE V1 og en antenne TL-ANT2414A I håp om at jeg skulle greie å forsterke opp eit w lan. Når jeg konfiguerer Range extender en får jeg signal fra 19 til 21 men dette er ikke nokk for at den blir stabil. Så mitt spørsmål er følgende. finnes der forsterkere til dette utstyret, eller annet som funker betre. Veit at der finnes for naboen min har, men er desverre ikke tiljengelig denne sommeren Kan noen hjelpe ??? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hva er det du prøver å oppnå egentlig? Antennen du linker til er en punkt til punkt-antenne som vil fungere dårlig om du vil ha 360 graders dekningsområde. Lenke til kommentar
Hardebra Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg trenger ikke store området, når jeg sitter i glaset, og har fri sikt får jeg de inn på laptoppen, så de jeg er ute etter er å kunne bevege meg litt rundt med den uten å miste signalet. Trodde TP- Linken skulle greie de men mottaket på den blir for svakt til at den sender videre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Her er antennediagram for en tilsvarende antenne som du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå