jornln Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hei, Dei siste par dagane har det sprutte opp eit "Autokjør vindu" heile tida på skjermen. Det virkar nesten som om maskinen detekterer ny disk heile tida. Disken som dukkar opp er ein partisjon av hovuddisk (256GB SSD). Dette dukkar opp på skjermen heile tida (2-5 gongar i minuttet). Når eg ikkje har brukt maskinen på ei lita stund, så er det 50+ slike vindu som må lukkast. Har valgt at autkjør ikkje skal gjere noko - men den dukkar fortsatt opp før den atomatisk vert lukka ned (blinkar på skjermen). Dette er merkelg sidan eg ikkje har problem med C:. Partisjonen inneheld nokre av oppstartsfilene, og eg vil ikkje få sletta den (ifg andre forum). Nokon som har tips til korleis dette kan løysast? På førehand takk:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Vet ikke hva problemet er. Men vanligvis har denne partisjonen ingen bokstav. Hvis du går inn i Diskbehandling kan du tildele den en annen bokstav, og da velge blank. Kanskje det påvirker auto-kjør problemet. Lenke til kommentar
jornln Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Takk for tipset. Når maskinen fungerer uten at dette popper opp, så har ikkje "Reservert av systemet" nokon partisjonsbokstav. Når autokjør blinker så kommer oog forsvinner disken i diskbehandling - uten at eg får gjort noko. Kvar gong eg markerer disken så blinker den inn og ut. Prøver å kople frå ulike enheter samt fjerne programvare installert i det siste for å sjå om problemet forsvinn då. Dersom dette ikkje går så er neste steg formatering. Veit du om det er mogleg å installere Win 7 utan at denne partisjonen vert oppretta automatisk? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det skal være mulig. Antar det skjer hvis man selv lager en partisjon som fyller hele disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå