Gå til innhold

Klarer dere å se dere selv utenfra?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp nærmere atten kilo sida jeg begynte å trene for to-tre år sida, så jeg veit jo at jeg er blitt mer muskuløs.

Likevel klarer jeg stort sett bare å se hva jeg er mindre fornøyd med. Overarmene skulle jeg ønske var mer markerte ikke bare store, jeg synes jeg har små skuldre i forhold til brystkassa, som jeg igjen synes er liten sammenligna med midjen. Den er jo større pga kjernemusikulatur (så vidt jeg kan begripe). Sånn er det hele veien.

Blir dere andre som trener noen sinne tilfreds med det dere oppnår?

Når kan jeg ta det med ro og føle at det er nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres for meg ut som om du har en relativt høy fettprosent da du sier brystet er lite sammenliknet med midja, og samtidig at du har mangel på definisjon i overarmene.

En øvelse jeg har begynt å gjøre i det siste for å få mer imponerende skulder/midje-ratio er stomach vacuums. Pust ut og sug inn magen mens du hever brystet, og prøv å stramme magemusklene i den posisjonen i 10 sek. Gjør dette et par ganger på rad. Jeg har merket at midja ser litt smalere ut, samt bedre definisjon på mine v-lines.

Kunne du lasta opp et formbilde så man bedre kan hjelpe deg?

Forøvrig er det bra å se sine mangler også, for da kan du bedre fokusere på å rette det ut og gjøre det proposjonalt. Mer skuldertrening er jo en start!

Lenke til kommentar
Det høres for meg ut som om du har en relativt høy fettprosent da du sier brystet er lite sammenliknet med midja, og samtidig at du har mangel på definisjon i overarmene.

Tja, poenget med denne tråden er at jeg ikke veit om mitt uinntrykk av meg selv stemmer med virkeligheten. Kompiser sier at jeg ser "sharp" ut. Jeg tror ikke de hadde giddet å si det hvis det var feil. Problemet er at jeg ikke klarter å se det selv.

Etter at jeg begynte å trene er jeg blitt mer og mer opptatt av hvordan jeg ser ut fysisk, og jeg har jo ikke lyst til å utvikle en besettelse eller bli gigantisk sånn at jeg ser rar ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...