Gå til innhold

Kan du gå fritt i Risen 2 Dark Wathers?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan gå relativt fritt i R2, innenfor grensene til øya du til enhver tid er på, samt at det er en del fjell og skråninger du ikke kan forsere. Men det er på ingen måte de enorme områdene du finner i Skyrim. Friheten din begrenses også nødvendigvis av farlige dyr og monstre - ingen levelskalering her.

 

Personlig likte jeg Risen 1 mye bedre enn 2-eren, da jeg syntes det var mye mer "inspirert" - samt at det liknet en hel del på mitt favoritt-rpg Gothic, av samme utvikler. Men bevares, det er mange som liker R2 veldig godt.

Lenke til kommentar

Eg støttar i all hovudsak det aphelion3 seier. Sjølv om ein kan gå rimeleg fritt i Risen 2, har ein mindre område enn tidlegare Piranha Bytes-spel, og i starten kan ein heller ikkje reise fritt mellom øyene. Det er eit godt spel sett for seg sjølv, men ganske skuffande samanlikna med kva Piranha har prestert tidlegare. Eg synest Risen 1 var mykje betre.

 

Dersom det du er ute etter er eit enormt kart med stor friheit, er kanskje Gothic 3 eit godt valg. Alle dei tre Gothic-spela gir stor friheit til å gå rundt omkring og er veldig gode. Men nummer tre har kanskje det mest imponerande kartet, med tre forskjellige klimasoner, frå ørken i sør til snødekte fjell i nord. Vakre skogar og sletter finn du i midten.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...