Howard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 TEST: P5 Virtual Reality-hanske Hittil har vi tradisjonelt benyttet mus, styrekuler og tegnebrett til å kontrollere datamaskinen. Men nå har datahansken kommet såpass ned i pris at den kan være verdt å vurdere seriøst. Vi har utforsket P5-hansken nærmere. Les testen her. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Den høres ikke så veldig bra ut--- Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Nei, dette var skuffende. En rekkevidde på rundt 1 meter? Veldig skuffende. Skulle tro man kunne ligge i senga og styre med tv-ut, men det blir da umulig. Venter et tre-fire kansje fem utgivelser til jeg, for spennende er det Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 for spennende er det: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Husker jeg leste om den for lenge siden. Hva pokker skulle de med IR i noe slikt. Jeg vil sikkert kjøpe en om 3-4 generasjoner, neppe før. Da har den bluetooth eller annet som standard, samt mye høyere presisjon og bedre virkemåte. "Jeg vil se min minority report!" Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg er en av de uheldige som har pådratt meg til dels alvorlige muskelskader som følge av mus/tastaturbruk. Dette så spennende ut, bra test! Hvor sensitiv er hansken? Hvor langt må man flytte den i lufta for at den skal bevege seg på skjermen? Kan man definere hvilket _plan_ bevegelsene av muspila skal registreres i forhold til? Er det gode akselerasjons-innstillingsmuligheter av bevegelsene? Jeg håper dere kan svare på spørsmålene mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå