Ulv Sandberg Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Can`t get anywhere..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ja, det har jo blitt så populært å gå med staver nå - selv på barmarksføre at selv rosa duskeluer har tatt opp ide'en ser det ut til. Det gjelder å se motiver slik som her. Hvorvidt dette motivet skulle befunnet seg i den venstre del av flata da lua ser ut til å peke skrått mot høyre får være et åpent spørsmål . Antagelig meg som er litt for mye regelrytter her. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Etter "regelboka" har du selvsagt helt rett Roar, men min mening/fantasi rundt bilde som jeg prøver å visualisere, er en mennesklliggjøring av figuren som fortivlet prøver å komme ut av bildeflaten :-), takker og bukker for en sedvanlig fin kommentar! mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Etter "regelboka" har du selvsagt helt rett Roar, men min mening/fantasi rundt bilde som jeg prøver å visualisere, er en mennesklliggjøring av figuren som fortivlet prøver å komme ut av bildeflaten :-), takker og bukker for en sedvanlig fin kommentar!mvh Ulv Ja, tenkte nok du hadde en bestemt mening på lur med dette. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Etter "regelboka" har du selvsagt helt rett Roar, men min mening/fantasi rundt bilde som jeg prøver å visualisere, er en mennesklliggjøring av figuren som fortivlet prøver å komme ut av bildeflaten :-), takker og bukker for en sedvanlig fin kommentar!mvh UlvJa, tenkte nok du hadde en bestemt mening på lur med dette.Roar Jeg takker for din mening, mye mulig det hadde vært et bedre bilde med ditt syn. Har dessverre ikke noen nye bilder på lager, mine bilder her inne er gravd fram fra arkivet, interessen har vært dalende i det siste....så jeg håper på en bytur innen sommeren er over.... dette var det siste bildet fra meg i denne omgang. mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg