Korken Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hei, Lurte på om noen vet om en metode for å deaktivere Incognito mode i Google Chrome, på en Chromebook med Chrome OS? Det går greit an på Windows, men ser ikke ut til å finne en måte på Chromebook.. Usikker på hvilket forum jeg skulle legge denne, så la den her. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Deaktivere? Hvordan da mener du? Hindre at folk bruker inkognito mode når de låner maskinen av deg? Eller bare gå ut av det og surfe vanlig igjen? Hvis sistnevnte, tipper jeg det er nok å bare stenge alle inkognitofanene. Nye faner vil ikke være inkognito. Lenke til kommentar
Korken Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Deaktivere som i fjerne den, ikke være mulig å bruke incognito. Det er mulig på windows og relativt enkelt, men i Chrome OS ser det ut til å være vanskeligere. For windows kan man bare laste ned et program som fjerner det for deg.. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Hva har du imot den funksjonen? Ønsker du full oversikt over surfeloggen til venner som låner maskinen din? Inkognitomodus er en genial funksjon når man må låne en venns maskin for å sjekke mailen. Da slipper man at browseren lagrer passordet så "vennen" kan misbruke det. Endret 16. juli 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå