Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da er det bare å finne et rimelig hotell i sentrum av oslo da. Her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tror de byttet for et par uker siden. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Tror de byttet for et par uker siden. Synes jeg så noe med dj og house på facebook. Sellout pub med andre ord. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Trompeten Studenten Møllers Choice Escape Naken XLNT De med strek over har stengt. Mener å ha hørt at Trumpeten også var stengt, men hvem vet. 18 år i Oslo er veldig dårlig. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 De med strek over har stengt. Mener å ha hørt at Trumpeten også var stengt, men hvem vet. 18 år i Oslo er veldig dårlig. Hadde han kompisen min vært 20 hadde det vel vært mer kanskje selv om sikkert mange steder er 23. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 De med strek over har stengt. Mener å ha hørt at Trumpeten også var stengt, men hvem vet. 18 år i Oslo er veldig dårlig. Skrives forresten "Trompeten". Ja, jeg veit ... Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da jeg var i sentrum en sen lørdagskveld for noen uker siden var trompeten åpen, var dog ID: 21 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå