tvv Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei Noen som kan fortelle meg hva RPC avsluttet windows betyr? Og ikke misnt hvordan jeg kan løse problemet med at maskinen skrur seg av og på Lenke til kommentar
pekle Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 MSBlaster ->Windows Update + www.norton.com/www.norman.com/www.f-secure.com Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Start-kjør skriv "shutdown -a" + ok. Da rekker du å se på linken før avstengning... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 En kompis av meg hadde dette problemet. Startet op taskmanager og fant selvfølgelig en fil som het msblast som kjørte der:) Foretok et raskt søk i google på "msblast" og fant løsningen på første linken. http://www.f-secure.com/v-descs/msblast.shtml Litt nede på siden har du noe som heter "quick instructions" eller noe i den duren. Følg dem så er du kvitt problemmet! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå