Mor82 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Kan man bruke visa electron dnb i Tyrkia ? Skal til alanya . Hotellet heter Jasmine Beach Resort, Alanya . Hva anbefales og bruke ! Kan man ta ut penger i mini bank eller bør dette gjøres når man er fremme? Er dette hotellet bra? Endret 16. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tror ikke Electron funker i utlandet. Hadde det selv når jeg var under 18 i Bulgaria i '08, da gikk det ihvertfall ikke der. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Fra DNBs sider: kan i utlandet brukes til å betale for varer og tjenester på steder med betalingsterminal merket Electron kan ta ut kontanter i alle minibanker i Norge, og i minibanker i utlandet merket Electron og hvor den oppnår kontakt med banken https://www.dnb.no/p...b-electron.html Som et tips i utlandet er det alltid lurest å ta ut penger fra pålitelige minibanker (f.eks. på hotellet) og betale alt kontant. Endret 16. juli 2013 av Sondre Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 En ting som jeg har i nettbanken, og som kan være relevant i Tyrkia, siden det landet muligens ikke regnes som del av regionen Europa: En region-liste hvor man kan registrere hvor man IKKE kommer til å bruke kortet, slik at forsøk der skal avvises... Denne må i såfall oppdateres FØR man reiser, slik at man ikke plutselig står der med bare hatten og et verdiløst kort i hånden. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jeg har reist endel rundt i europa med mitt visa electron. Det er brukt uten problemer i følgende land: Sverige Danmark England Tyskland Polen Tsjekkia Sveits Liechenstein Østerrike Så hvorfor det ikke skal funke i Tyrkia kan jeg ikke forstå Endret 16. juli 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå