Arodem Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Utvikler Chris Sawyer står bak designet av mobilutgaven. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Yes! Endelig en grunn til å dra med seg iPaden på hytta igjen! Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nei, nei... Trenger ny PC versjon! 7 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Endelig får jeg bruk for padden Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Min første tanke er at det må være horribelt å spille dette på en iPhone! 2 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Min første tanke er at det må være horribelt å spille dette på en iPhone! Godt den kom til Android da 5 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 OpenTTD er jo til Android allerede.. 1 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 OpenTTD er jo til Android allerede.. Ja, men det er vel fortsatt som en ren port med et UI som over hodet ikke er egnet på en touch-enhet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spilte Transportation Tycoon Deluxe i utrolig lang tid, utrolig gøy spill. Sette opp de små trafikklysene, UFOen som landet på samme sted slik at man måtte bygge toglinjen rundt landingsstedet, tankskipene, flyplassene, raske penger ved å bygge busstasjon utenfor stadionene, fasinasjonen når man så at det gigantiske toget fullastet med varer ikke var sterkt nok til å komme opp den bratte bakken, kampen om å legge toglinje på de smaleste områdene før pcen. Utrolig mange minner og håper de får sydd sammen en versjon som viderefører arven med stolthet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Hehe. Det hørtes ikke ut som Transport Tycoon. Edit: Mulig jeg tar feil, altså. Har stort sett spilt OTTD de siste årene. Endret 16. juli 2013 av Poor Leno Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Håper det funker fint med Galaxy S3 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Spilte Transportation Tycoon Deluxe i utrolig lang tid, utrolig gøy spill. Sette opp de små trafikklysene, UFOen som landet på samme sted slik at man måtte bygge toglinjen rundt landingsstedet, tankskipene, flyplassene, raske penger ved å bygge busstasjon utenfor stadionene, fasinasjonen når man så at det gigantiske toget fullastet med varer ikke var sterkt nok til å komme opp den bratte bakken, kampen om å legge toglinje på de smaleste områdene før pcen. Utrolig mange minner og håper de får sydd sammen en versjon som viderefører arven med stolthet. Sikker på at du ikke blander spill nå? Tror ikke det var med noen ufo'er i TT, men jeg kan ta feil her Selv om spillet kanskje ikke blir helt optimalt å spille på en mobil, kommer jeg nok til å skaffe det, kjøpe det om jeg må for å støtte utviklerne slik at det forsatt kan komme nyere spill i fra de fremover. Transport Tycoon 2 hadde vært noe, og da tenker jeg ikke OTTD. Bruker forsatt i dag alt for mye av min tid på dette spillet. Klarer ikke helt å gå lei av det Lenke til kommentar
chrisbt Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hvorfor er hovedbildet i saken ikke hentet fra en ren TT / TTD, men fra en variant som inkluderer ikke standard bygninger og hav? Endret 17. juli 2013 av chrisbt Lenke til kommentar
BareFinn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Alle på android kan finne Openttd i Play store. Søk på Openttd og/eller utgiver pelya. Mener å huske det er emulatorbasert. Så en OTG-kabel med en mus kommer sikkert godt med... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Min første tanke er at det må være horribelt å spille dette på en iPhone! Derfor ble jeg glad når jeg så iPaden i traileren Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Spilte Sette opp de små trafikklysene, UFOen som landet på samme sted slik at man måtte bygge toglinjen rundt landingsstedet Sikker på at du ikke blander spill nå? Tror ikke det var med noen ufo'er i TT, men jeg kan ta feil her Transport Tycoon hadde både små og store UFO-er, som var en del av disasters-opplegget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sikker på at du ikke blander spill nå? Tror ikke det var med noen ufo'er i TT, men jeg kan ta feil her Selv om spillet kanskje ikke blir helt optimalt å spille på en mobil, kommer jeg nok til å skaffe det, kjøpe det om jeg må for å støtte utviklerne slik at det forsatt kan komme nyere spill i fra de fremover. Transport Tycoon 2 hadde vært noe, og da tenker jeg ikke OTTD. Bruker forsatt i dag alt for mye av min tid på dette spillet. Klarer ikke helt å gå lei av det Det kom ufo til slutt om man spilte lenge nok. Landet på toglinjene mine, men det viste seg at den landet på samme sted hver eneste gang. Måtte bygge toglinje rundt landingsstedet. Transport Tycoon hadde både små og store UFO-er, som var en del av disasters-opplegget. Traff på både de små og store. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Etter å ha spilt Open TTD en periode vil TTD i beste fall være middelmådig. Ønsker meg heller en gjennomført versjon til PC, i diiiiiiger skala. Ikke togstasjonen er like stor som byen opplegget. Og med realtime så timetabeller kan settes etter døynrytmer, og forskjellige typer tog kan benytte linjene til forskjellige tider. Ikke sansynlig at hvert tog har hver sin linje. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvert tog trenger jo absolutt ikke ha hver sin linje! Jeg pleier alltid å kjøre på den måten, men kameraten min lager skikkelig innviklede rutenett vha signalanlegg! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvert tog trenger jo absolutt ikke ha hver sin linje! Jeg pleier alltid å kjøre på den måten, men kameraten min lager skikkelig innviklede rutenett vha signalanlegg! Effektivisering er jo hele poenget med spillet. Ingenting er så kult som å ha et fungerende tofelts nettverk over hele kartet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå