Krokanrull Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Man kan dusje hver dag, se velstelt ut, og samtidig unngå å se 100% strigla ut også. Viktig poeng. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Klart, alle bør dusje hver dag. Ingen liker svettelukt. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Bare antar at du har skjegg fordi det er tøft og bør anlegges av alle! Bare det at jeg er helt i begynnelsen av 20 åra og har ikke all verdens hår i ansiktet enda. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Bare antar at du har skjegg fordi det er tøft og bør anlegges av alle! Skal nok få litt skjegg,men ikke helskjegg tror jeg. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Protip: Ikke hør på han karen her. Greit å vaske håret hver 3-4 dag men ikke alle mannfolk synes det er viktig å se helt strigla ut. Ikke alle damer synes det er viktig heller. Har ikke sagt at det må være strigla. Sier bare at man bør unngå bustete og fettete hår. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det er ikke alltid lett å se forskjell på dere metall folk og uteliggere. Det kan være ett problem. Men så lenge du steller deg så går det nok bra Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Det er ikke alltid lett å se forskjell på dere metall folk og uteliggere. Det kan være ett problem. Men så lenge du steller deg så går det nok bra Da tror jeg ikke du har sett mange metallfolk. De aller fleste metallfolk er veldig renslige og steller godt med håret sitt. Endret 18. juli 2013 av MetalAndy92 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hver sin smak, ha den hårfrisyren du liker best og føler deg mest konfortabel med. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Hver sin smak, ha den hårfrisyren du liker best og føler deg mest konfortabel med. Det er planen. Jeg lagde denne tråden for å se hva folk synes om langt hår på gutter ikke får å få tips til åssen frisyre jeg skal ha for å imponere damer. Håret blir der det er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå