MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hva synes jenter generelt om langhåra gutter og langhåra metalheads med band t skjorter,skinnjakker og dongerivester med bandmerker og som liker hard musikk? 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Selv er jeg gutt, men ut av ren intuisjon og gjetting vil jeg tro de fleste jenter, ikke alle, men de fleste jenter synes gutter som er slik/kler seg slik kan virke noe ustelt? At man automatisk forbinder det med svettelukt og ufiksa hår etc. Ren gjetting selvfølgelig. Det er jo også viktig å huske på at man fint kan ha band tskjorter osv. uten å dra den for langt selvfølgelig. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Selv er jeg gutt, men ut av ren intuisjon og gjetting vil jeg tro de fleste jenter, ikke alle, men de fleste jenter synes gutter som er slik/kler seg slik kan virke noe ustelt? At man automatisk forbinder det med svettelukt og ufiksa hår etc. Ren gjetting selvfølgelig. Det er jo også viktig å huske på at man fint kan ha band tskjorter osv. uten å dra den for langt selvfølgelig. Skal man være metalhead skal man være det ordentlig,jeg kommer ikke til å klippe håret mitt med det første(se aldri). Er dette karer jenter vil tenne på/synes er kjekke? http://www.jacksonguitarpalace.com/J2713/ad.jpg http://defleppardforever.weebly.com/uploads/9/3/2/5/9325845/6360627_orig.png Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det som hjelper på helhetsinntrykket er hår som ikke ser ekstremt fett ut, samt klær som sitter tett til kroppen og rene klær. Da kommer man langt Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Det som hjelper på helhetsinntrykket er hår som ikke ser ekstremt fett ut, samt klær som sitter tett til kroppen og rene klær. Da kommer man langt Om folk ikke liker metalstilen min,synd for dem. Jeg vil at folk skal ta meg for den jeg er uten å prøve å forandre på meg. For håret blir der det er.Band T-skjortene blir på kroppen.Og jeg hater klær som sitter helt tett inn på kroppen.Deilig med litt romslig tøy. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Deilig med kort hår også. In case det er lenge siden du prøvde ut det. 4 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg snakket om generell stil, ikke deg som person. Du er jo fortsatt den samme personen om du har en skinnjakke som er to størrelser for stor eller har en som sitter bra. Fyren på det nederste bilde har en jakke som sitter bra. Dette er bare noen generelle tips. Om du vil følge dem er opp til deg Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Deilig med kort hår også. In case det er lenge siden du prøvde ut det. Som sagt kaster jeg ikke bort 4 hår med sparing av hår uansett. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg snakket om generell stil, ikke deg som person. Du er jo fortsatt den samme personen om du har en skinnjakke som er to størrelser for stor eller har en som sitter bra. Fyren på det nederste bilde har en jakke som sitter bra. Dette er bare noen generelle tips. Om du vil følge dem er opp til deg Og langt hår er min stil,jenter som ikke liker det er neppe noe mer enn vennemateriale uansett. Skinnjakka mi er vel nesten for liten men den er drittøff. Er uansett ikke noe slags Casanova eller en som har enormt drag på damer heller eller som får med seg damer hjem fra byen(Ikke at jeg prøvd men..) eller tiltrekker seg oppmerksomhet fra damer på byen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nå får du bare råd fra en haug av gutter, men jeg har erfart at det er en smaksak. Det samme gjelder skjegg og metal-looken generelt. Som tidligere sagt så hjelper det om du holder det rent og du ser decent ut ellers. Å temme deg ned litt vil nok hjelpe til med å gi et bedre uttrykk for de som ikke er spesielt interesserte. På en annen side så tror jeg det er bedre for begge parter om du kan finne noen som faktisk er spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Populært innlegg Andrull Skrevet 16. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. juli 2013 Som sagt kaster jeg ikke bort 4 hår med sparing av hår uansett. Så du har altså bare 4 hår spart opp. Ja men da skjønner jeg jo. Hehe, bare tuller, men morsom skrivefeil. ^^ 10 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen jenter liker det, noen jenter liker det ikke. Akkurat som at noen jenter liker gutter som trener mye, andre jenter liker gutter som ser "litt pinglete ut". Noen jenter liker gutter med mørkt hår, andre jenter liker gutter med lyst hår. Det er en personlig smakssak, noe som gjør det vanskelig å generalisere. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Så du har altså bare 4 hår spart opp. Ja men da skjønner jeg jo. Hehe, bare tuller, men morsom skrivefeil. ^^ Åh...jeg trodde jeg skrev år. Men jeg mente uansett år. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Nå får du bare råd fra en haug av gutter, men jeg har erfart at det er en smaksak. Det samme gjelder skjegg og metal-looken generelt. Som tidligere sagt så hjelper det om du holder det rent og du ser decent ut ellers. Å temme deg ned litt vil nok hjelpe til med å gi et bedre uttrykk for de som ikke er spesielt interesserte. På en annen side så tror jeg det er bedre for begge parter om du kan finne noen som faktisk er spesielt interesserte. Jeg håpet å få høre jenters synspunkter også. Jeg er ren,jeg dusjer mer eller mindre hver dag.Temme meg? Jeg er da ikke så vill av meg Jeg ser helst at jeg møter ei jente som digger samme musikk som meg. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dette tror jeg varierer veldig fra kvinnfolk til kvinnfolk, egentlig. Det spørs litt hvilken type kvinnfolk man vil dra i havn. De som hører på topp 20 VGlista vil sikkert ikke finne en sånn kar tiltrekkende, men så har du jo de som hører på metal, rock e.l som vil være mer åpen for den type stil, og de som er midt i mellom. Er karen super kjekk sånn ellers, så vil han jo se tiltrekkende ut - til og med i dongerivest, ha. Angående langt hår, jeg vet ikke - noen passer det, noen gjør det ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg håpet å få høre jenters synspunkter også. Jeg er ren,jeg dusjer mer eller mindre hver dag.Temme meg? Jeg er da ikke så vill av meg Jeg ser helst at jeg møter ei jente som digger samme musikk som meg. Temme deg som i at du ikke overdriver metallooken (regner med at det er den du går for). Ikke overdriv håret, skjegget eller klærne. Prøv å moderer deg litt ved å klippe det opp en gang i året og trimme skjegget slik at det ser ryddig og pent ut om du eventuelt har et. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Temme deg som i at du ikke overdriver metallooken (regner med at det er den du går for). Ikke overdriv håret, skjegget eller klærne. Prøv å moderer deg litt ved å klippe det opp en gang i året og trimme skjegget slik at det ser ryddig og pent ut om du eventuelt har et. Skal jeg starte band er det viktig med image. JEg har ikke så stor skjeggvekst enda at skjegget er noe å bekymre seg over. Det her er mer min stil http://1.bp.blogspot.com/-z8cIAG1CDKk/UNNfapYtNZI/AAAAAAAAA7w/ige10wSfajI/s1600/image_1356024982725957.jpgr min stil Temme deg som i at du ikke overdriver metallooken (regner med at det er den du går for). Ikke overdriv håret, skjegget eller klærne. Prøv å moderer deg litt ved å klippe det opp en gang i året og trimme skjegget slik at det ser ryddig og pent ut om du eventuelt har et. Håret blir ikke klippet kortere,det vil bare bli klippet slitte tupper en gang i blant. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Spørs hvor i landet man er og hva slags jenter man håper tiltrekke seg. På Frogner tror jeg du får deg lite om du kler deg som en rocker, men på løkka funker det sikkert helt kurant med rocker still. Viktigste er å kle seg slik at man føler seg behagelig og selvsikker.. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Dette tror jeg varierer veldig fra kvinnfolk til kvinnfolk, egentlig. Det spørs litt hvilken type kvinnfolk man vil dra i havn. De som hører på topp 20 VGlista vil sikkert ikke finne en sånn kar tiltrekkende, men så har du jo de som hører på metal, rock e.l som vil være mer åpen for den type stil, og de som er midt i mellom. Er karen super kjekk sånn ellers, så vil han jo se tiltrekkende ut - til og med i dongerivest, ha. Angående langt hår, jeg vet ikke - noen passer det, noen gjør det ikke. Spørs vel litt på personligheten også. Jeg er vel gjennomsnittlig regner jeg med,ikke noe enormt kjekk/pen men er ikke direkte stygg heller.Tror ikke noen jenter ville sagt jeg var en 10er akkurat. Men jeg vil ikke late som jeg er noe jeg ikke er. Jeg vil heller at folk skal mislike meg for noe jeg er enn at de skal like meg for noe jeg ikke er. Jeg foretrekker old scholl metal ikke all dette såkalte moderne tullet. Spørs hvor i landet man er og hva slags jenter man håper tiltrekke seg. På Frogner tror jeg du får deg lite om du kler deg som en rocker, men på løkka funker det sikkert helt kurant med rocker still. Viktigste er å kle seg slik at man føler seg behagelig og selvsikker.. Men så er det ikke så ofte jeg er i oslo heller da. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Såklart har personligheten noe å si, jeg vil egentlig håpe den har mest å si! Der finnes nok noen kvinnfolk som hører på Justin Bieber som også vil finne deg attraktiv, hvor mange de er - er dog ikke godt å si. Poenget her er at det er så individuelt fra person til person hvem, og hva slags type mennesker vi liker. Det kan være du møter ei som normalt ikke ville likt en kar med din stil, men som liker deg for den du er - og dermed er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå