josteinsen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Var så uheldig å få enden på snora til trengsbuksa mellom skjermen og maskinen når jeg lukket skjermen. Det var alt som skulle til for at en fin rose dukket opp på skjermen og nå er den knust. Ville tro at noe såpass mykt som det ikke skulle knuse skjermen på en maskin med trykkskjerm men så feil kan man ta. Her har Lenovo brukt en skjerm med helt elendig kvalitet på glasset, eller jeg har vært uheldig med kvaliteten på mitt glass. Uansett hvordan man vrir og vrenger på det så bør en laptop som også skal kunne brukes som nettbrett tåle mer enn dette. Hadde det vært ett hardt sammenstøt med noe spisst, skarpt heller hardt så hadde jeg godtatt det, men dette holder ikke. Lenovo support bare smålo og mente jeg burde ta det med mitt forsikringsselskap og at det ville koste opp mot 5000 å reparere. Vær advart. Denne maskinen har en skjør skjerm. Gorillaglass eller lignende burde vært brukt. Legger ved ett litt dårlig illustrasjonsfoto, men ser man nøye så ser man både den skyldinge enden på snora og rosa oppe på skjermen Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=yoga+lcd&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xyoga+lcd+13.3.TRS0&_nkw=yoga+lcd+13.3&_sacat=0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå