Norah Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Hei! Jeg har en svart Macbook 13` liggende i skapet, der den har ligget i et år nå. Tenkte derfor å selge den. (sjekk vedlagt bilde for hva jeg kan friste med) Problemet med denne macen er at tastaturet er defekt og maskinen bør mest sannsynlig renses for støv. Tastaturet fungrerer iblant ikke, plutselig kan teksten markere seg selv, og deretter slette seg selv. Aner ikke hvordan det har oppstått, men det skjedde gradevis i løpet av sommeren for to år siden. Men iblant fungerer tastaturet helt normalt igjen. Tastaturet bør nok kanskje skiftes. Men jeg tror at hvis tastaturet skiftes og macen blir renset for støv, da blir det en topp maskin å bruke. Den er kraftig, og er svært pent brukt. Jeg syntes det ligger for få annonser på finn.no som jeg kan sammenligne med. Har tidligere sett at noen skal selge dem for rundt 4000 kr, men da er macen "funksjonsfrisk", og er som regel ikke så mye ekstrakostnader. Tenkte kanskje rundt 2000 kr, men vil gjerne ha mer for den. Kjøpte den for 13.000 kr i 2008, og er ikke lengre i produksjon. Selger med 2011-lader + pcmus (ikke trådløs, men er fra Apple). Noen innspill? Endret 16. juli 2013 av Norah Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 En datamaskin som ble kjøpt for 13000kr for 5 år siden er skrot idag. Hadde den virket skikkelig hadde den ikkje vore verdt 2000kr engang. Sannsynligvis vil det ikkje være mulig å få den reparert. Nærmeste el-retur er rette plassen. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nei, selg den, ikke kast den! Tenk på milijøet Og det er sikkert noen som vil ha den. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Koster sikkert mange tusen å få fikset den. Tviler litt på at det er nok med et tastaturbytte, men man vet aldri Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Har du prøvd eksternt tastatur? (bare nysgjerrig) Lenke til kommentar
Norah Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Har du prøvd eksternt tastatur? (bare nysgjerrig) Nei, det har jeg ikke Har ikke brukt den siden juli for et år siden. Men kanskje det er verdt et forsøk? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Mer enn 500,- blir for dumt. Mtp repkostnader vil det gå mye tid og penger for å få den frisk igjen etter hva du beskriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå