Cuneax Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Fabrikkbilder og tekniske spesifikasjoner har kommet på avveie.Nye iPhone 5S-lekkasjer på nett Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det jeg ønsker meg sterkt er en større skjerm. Gjerne 4,6'- 5'. Synes Apple overser mange forbrukeres ønsker om å komme med større skjerm, andre produsenter lager jo tross alt mobiler med større skjerm en iPhone og kaller dem MINI! Burde ringe noen bjeller i Apple systemet SNART!!! 1 Lenke til kommentar
MortenDotNo Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Enig, når Apple valgte å lansere for første gang iPhone så var dette tenkt for forventninger og ønsker fra forbruker. Sitter igjen med ett inntrykk at forbrukerens forventninger ikke blir dekket så mye mer fra Apple. Er det lagt opp til ordentlig 4G på ny modell, og ikke iPhone's egen 4G? 1 Lenke til kommentar
voice- Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser ut til at dette blir min neste telefon. Synd at det er komplett umulig å få en Android-telefon som er oppdatert, kommer til å få oppdateringer og har mindre enn en 4.3" skjerm. Hvis nå bare Apple stjeler en god idé og gir iPhone en tilbake-tast. 1 Lenke til kommentar
Nico84 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Wow! 4 tommer! Så mye! Heftig oppgradering! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Gief 89". 89" is da best cuz is da biggest. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da det ble klart at iPhone 5 ikke skulle få NFC, så var denne teknologien noe tull ifølge eple-fansen, så nå betyr vel dette at det er en ny og revolusjonerende funksjon.. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Rart å lese om folk som skriver "Yes, min neste telefon"... Når det egentlig er en laber oppdatering fra iPhone 5. Hvorfor ikke bare kjøpe iPhone 5. (PS! Er selv iPhone 5 eier) Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da det ble klart at iPhone 5 ikke skulle få NFC, så var denne teknologien noe tull ifølge eple-fansen, så nå betyr vel dette at det er en ny og revolusjonerende funksjon.. hvor mange ganger har du brukt det??? 2 Lenke til kommentar
voice- Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Rart å lese om folk som skriver "Yes, min neste telefon"... Når det egentlig er en laber oppdatering fra iPhone 5. Hvorfor ikke bare kjøpe iPhone 5. (PS! Er selv iPhone 5 eier) Fordi jeg kjøpte S3 i fjor sommer (sånn jeg fant ut at den var alt for stor til daglig bruk) og jeg ikke vil betale full pris nå på fjorårets telefon. Dessverre er det ikke av begeistring for iPhone, men av skuffelse over de andre telefonene jeg gjør det. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 I og for seg greit. Den dagen iPhone kommer med 4.5" skjerm vil like mange glede seg til den kommer. 4.5" vil da være perfekt inntil Apple igjen kommer med en 4.7" skjerm:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg