V. Haugen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Men mobilen kommer ikke før Microsoft støtter større Full-HD-skjermer.? Oppo velger Windows Phone 8 Lenke til kommentar
RalphRuzomberok Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Vil det si at vi allerede i år kan se større WP8-telefoner, og at disse da vil kunne oppdateres til "Blue"? På høy tid, i så fall. Når dette er på plass, GDR3, slipper jeg jubelen løs og forventer en Nokia i form av en stor kameratelefon:) Jeg tror noe av grunnen til at forholdsvis laber aktivitet fra mobilprodusentene har vært nettopp manglende støtte for full HD-oppløsning og fire kjerner. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 På tide at de kommer ut med større skjermer til WP8. Eneste som har hindret meg i å droppe Android til nå. Gi meg en 6+" telefon så bytter jeg tvert. Jeg håper virkelig MS ikke legger for store begrensninger i forhold til hardware utvikling i neste update. WP7 og 8 har ligget etter Android hele tiden, hw messig, på grunn av for lite spillerom. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Vil det si at vi allerede i år kan se større WP8-telefoner, og at disse da vil kunne oppdateres til "Blue"?På høy tid, i så fall.Når dette er på plass, GDR3, slipper jeg jubelen løs og forventer en Nokia i form av en stor kameratelefon:)Jeg tror noe av grunnen til at forholdsvis laber aktivitet fra mobilprodusentene har vært nettopp manglende støtte for full HD-oppløsning og fire kjerner. Hvis blue er en forutsetning for dette virker det som at vi snakker 2014. MS skulle slippe oppdateringen før, men de har slitt med et par bug fixes som har forsinket arbeidet. Men dette er så klart ikke bekreftet. Det er også mulig at MS slipper en egen pakke for ny HW støtte til produsenter før blue, om det er prekært for produsentene. Time will show. Har en Ativ S og 920 selv,og ser ikke at mangelen på full HD i denne størrelsen er av stor betydning i realiteten. Etter Full HD tipper vi over på gimmik... Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Syns det er rart at WP8 etter så lang tid etter lansering ikke har klart å få på plass elementære ting som alle bruker. Som rotation lock for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Høres ut som om Oppo ikke ønsker å ta markedsandeler. Endret 4. august 2013 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg