Gå til innhold

? Oppo velger Windows Phone 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det si at vi allerede i år kan se større WP8-telefoner, og at disse da vil kunne oppdateres til "Blue"?

På høy tid, i så fall.

Når dette er på plass, GDR3, slipper jeg jubelen løs og forventer en Nokia i form av en stor kameratelefon:)

Jeg tror noe av grunnen til at forholdsvis laber aktivitet fra mobilprodusentene har vært nettopp manglende støtte for full HD-oppløsning og fire kjerner.

Lenke til kommentar

På tide at de kommer ut med større skjermer til WP8. Eneste som har hindret meg i å droppe Android til nå. Gi meg en 6+" telefon så bytter jeg tvert.

Jeg håper virkelig MS ikke legger for store begrensninger i forhold til hardware utvikling i neste update. WP7 og 8 har ligget etter Android hele tiden, hw messig, på grunn av for lite spillerom.

Lenke til kommentar

Vil det si at vi allerede i år kan se større WP8-telefoner, og at disse da vil kunne oppdateres til "Blue"?På høy tid, i så fall.Når dette er på plass, GDR3, slipper jeg jubelen løs og forventer en Nokia i form av en stor kameratelefon:)Jeg tror noe av grunnen til at forholdsvis laber aktivitet fra mobilprodusentene har vært nettopp manglende støtte for full HD-oppløsning og fire kjerner.

Hvis blue er en forutsetning for dette virker det som at vi snakker 2014. MS skulle slippe oppdateringen før, men de har slitt med et par bug fixes som har forsinket arbeidet. Men dette er så klart ikke bekreftet.

Det er også mulig at MS slipper en egen pakke for ny HW støtte til produsenter før blue, om det er prekært for produsentene.

Time will show. Har en Ativ S og 920 selv,og ser ikke at mangelen på full HD i denne størrelsen er av stor betydning i realiteten. Etter Full HD tipper vi over på gimmik...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...